Інтеграція підсумкового оцінювання в онлайн навчання
Ознайомити вчителів з основними принципами підсумкового оцінювання в онлайн навчанні. Надати практичні поради щодо інтеграції підсумкового оцінювання в дистанційне навчання за допомогою інструментів Майстер-тест, Тесторіум, ClassMarker.
Subject of advanced training:
ФОП Степаненко Т.О.Developers / Program Developments:
Степаненко Тетяна Олексіївна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ "Одеський педагогічний фаховий коледж"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
- Усі
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Професійні компетентності галузевого спрямування
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Біологія і екологія
- Географія
- Громадянська освіта
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія України
- Математика
- Мистецтво
- Початкова школа
- Природничі науки
- Other: всі предмети викладання
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Огляд цифрових інструментів. Переваги та можливості "Майстер-тест," "Тесторіум" та "ClassMarker." Демонстрація інтерфейсу та основних функцій кожного інструменту. Порівняння інструментів за основними характеристиками.
- Створення тестів. Кроки створення тесту в "Майстер-тест," "Тесторіум" та "ClassMarker." Додавання різних типів питань, відповідей та варіантів оцінювання.
- Адміністрування тесту. Як запустити тест для учасників. Моніторинг процесу проходження тесту. Визначення можливостей контролю та безпеки в кожному інструменті.
- Оцінювання та аналіз результатів. Перегляд та оцінка результатів тестування в "Майстер-тест," "Тесторіум" та "ClassMarker." Аналіз статистики та звітів про виконання учасників. Можливості експорту та обробки даних.
Знання про інструменти. Учасники мають отримати розуміння функцій і можливостей кожного з інструментів, що дозволить їм вибрати той, який найкраще підходить для їхніх потреб у підсумковому оцінюванні.
Навички створення тестів. Учасники повинні бути здатні створювати тести з використанням вибраного цифрового інструменту, включаючи додавання питань, відповідей і налаштування параметрів.
Навички адміністрування тесту. Учасники повинні знати, як запускати тест для учасників, як контролювати процес проходження, і як забезпечувати безпеку і чесність тестування.
Навички оцінювання і аналізу результатів. Учасники мають вміти переглядати та оцінювати результати тестування, а також аналізувати статистику для оцінки ефективності тесту та успіху учасників.
Розуміння використання в навчанні: Очікується, що учасники зрозуміють, як ці інструменти можуть бути використані для покращення процесу навчання та оцінювання в їхньому контексті.
Підвищення якості оцінювання: Очікується, що учасники зможуть покращити якість підсумкового оцінювання, використовуючи ці інструменти, і зменшити суб'єктивність у процесі оцінки.