Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Тренінг для працівників ЗЗСО по наданню домедичної долпомоги

Розвиток професійних компетентностей( здоров’язбережувальної компетентності),необхідних для партнерської взаємодії з учасниками освітнього процесу щодо надання домедичної допомоги при невідкладних станах; набуття практичних навичок по наданню першої домедичної допомоги.

Тренінг для  працівників ЗЗСО по наданню домедичної долпомоги

Developers / Program Developments:

Наталія МІЩЕНКО - директор ЦПРПП ВК Заводської МР

Main train directions:

  • Other: Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників з питань ефективної передачі знань щодо технік надання першої домедичної допомоги в умовах війни.

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Психолог
  • Соціальний педагог
  • Усі

List of common competencies:

  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: надання домедичної допомоги

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  1. Алгоритм MARCHE. Особливості першої медичної допомоги під час війни
  2. Факти про кров. Чотири ознаки масивної кровотечі
    Як зупинити кровотечу. Прямий тиск на рану, тампонада та гемостатики
    Як зупинити кровотечу. Джгут-турнікет та саморобний джгут. Як зупинити немасивні кровотечі. Бандаж та тиснуча пов’язка
  3. Як перевірити чи людина при свідомості та звільнити дихальні шляхи.
  4.  Реанімація. Правила огляду постраждалого. Алгоритм проведення серцево-легеневої реанімації.

       5. Відпрацювання вправ по наданню першої психологічної допомоги.

1) правила огляду місця події; правила дотримання власної безпеки під час надання домедичної допомоги;

2) методи оцінки ознак життя у постраждалих з раптовою зупинкою серця;

3) правила виклику екстреної медичної допомоги, правила спілкування з диспетчером;

4) алгоритм проведення серцево-легеневої реанімації у дорослих;

5) алгоритм проведення серцево-легеневої реанімації у дітей;

6) визначення виду кровотечі та алгоритм дії для зупинки різних видів кровотечі;

7) ознаки обструкції верхніх дихальних шляхів у постраждалих різних вікових груп;

8) алгоритм відновлення прохідності дихальних шляхів у постраждалих різних вікових груп;

9) відпрацювання вправ для надання першої психологічної допомоги.