Онлайн-ризики в інтернеті
Ознайомити з основними онлайн-ризиками для дітей, правилами безпечної поведінки в інтернеті, надати рекомендації, куди звертатися за допомогою, а також обговорити основні алгоритми реагування на випадки онлайн-ризиків.
Subject of advanced training:
ГО "Центр захищеності в Інтернеті "Стоп Секстинг"Developers / Program Developments:
ГО "Центр захищеності в Інтернеті "Стоп Секстинг"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Соціально-емоційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
- Інформатика
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Технології
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- оберіть урок для відповідної вікової групи та з теми, який ви бажаєте провести для своїх учнів:
- уроки для дітей дошкільного віку (0-6 років): Перейти за покликанням
- уроки для учнів початкової школи (7-9 років): Перейти за покликанням
- уроки для учнів середньої школи (10-15 років): Перейти за покликанням
- уроки для учнів старшої школи (16-18 років): Перейти за покликанням
- прослухайте запис вебінару щодо проведення обраного вами уроку (вебінар знаходиться в посиланні до кожного уроку).
- перегляньте інформаційний блок до уроку, проведіть його та зафіксуйте на фото його проведення (важливо аби не було видно обличчя дітей, але було очевидно, що ви проводите саме цей урок з дітьми)
Перейти за покликанням
- заповніть звітну форму по уроку та вебінару:
Перейти за покликанням
- ми не видаємо сертифікати виключно за перегляд вебінарів. Впродовж місяця після заповнення вами зворотної форми та виконання всіх умов навчання, ми сформуємо електронний сертифікат підвищення кваліфікації. Ви його отримаєте в особистому кабінеті на платформі EdWay в розділі “Завершено”
- в разі виникнення питань пишіть нам на пошту: stopsexting.ua@gmail.com
- в разі виникнення технічних запитань звертайтесь до підтримки Перейти за покликанням та Перейти за покликанням
- отримано знання про ризики, з якими зустрічаються учні 1-11 класів в онлайн просторі, у тому числі і про спілкування зі зловмисниками, а також про основні правила безпечної поведінки в інтернеті для учнів 1-11 класів
- вдосконалені навички, як спілкуватись з дітьми про онлайн-ризики