Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН»

Програма має на меті сформувати цілісне уявлення про концептуальні підходи і принципи, структуру і зміст навчальної програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) та користь систематичного використання практик СЕЕН в освітньому процесі та у власному житті; підготувати педагогічних / науково-педагогічних працівників/-иць до використання практик СЕЕН самостійно та разом з учнівством. // Дана програма НЕ НАДАЄ прав викладати СЕЕН для дорослої авдиторії, в тому числя для освітянства.

Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН»

Developers / Program Developments:

Університет Еморі (США), ГО «ЕдКемп Україна».

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • Other: Соціальні компетентності; Інноваційність; Навчання впродовж життя; Педагогічна фасилітація.

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Other: загальна середня освіта, менеджмент в освіті

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН» (22 години)

 

ПОКЛИКАННЯ для входу у ЗУМ:  Перейти за покликанням

 

Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00

 

Сесія 1. «Знайомство зі структурою СЕЕН та особистісним розвитком і навичками співпереживання і стійкості з навчальної програми» (2 години онлайн-навчання).

  • Знайомство зі структурою і авторами програми СЕЕН.
  • Три виміри і три рівні СЕЕН.
  • Наповнення і послідовність програми.
  • Співпереживання і взаємозалежність, тілесна грамотність і навички стійкості.
  • Негаразди і емоційні травми.
  • Стратегії допомоги собі: ресурсність, «миттєва допомога», малюнок доброти.

Сесія 2. «Особистісний розвиток і навчальна програма із зануренням у навички співпереживання і стійкості» (2 години онлайн-навчання). 

  • Знайомство з частинами головного мозку і їхніми функціями, зонами стійкості, пригніченості і збудження.
  • Практики, які допомагають повернутися у зону стійкості– заземлення, зчитування, зміщення фокусу уваги у тілі, як їх проводити.
  • Використання аудіопрактик.
  • Знайомство з таблицею опису самовідчуттів.

Сесія 3. «Навчальна програма із зануренням у взаємозалежність та поради щодо впровадження» (2 години онлайн-навчання)

  • Знайомство з системним рівнем програми СЕЕН.
  • Поціновування взаємозалежності, визнання спільності з людством і залученість до локальної і світової спільнот.
  • Виконання вправ на взаємозалежність.
  • Методика проведення занять зі створення учнівського проєкту на взаємозалежність.

Консультаційні вебінари  (Q&A сесії) - 4 годин.

 

Самостійна робота: розробка індивідуального плану впровадження СЕЕН у закладі освіти (10 годин)

 

СЕРТИФІКАЦІЯ (2 години)

Онлайн-тестування за змістом проведеної онлайн-майстерки з наданням заповненого індивідуального плану впровадження СЕЕН у закладі освіти. Заповнення форми зворотного зв’язку.

 

учасниці/-ки ознайомляться з педагогічною моделлю СЕЕН та її складовими, трьома вимірами і трьома рівнями СЕЕН: дізнаються про методичні засади проведення занять з СЕЕН; навчаться застосовувати самостійно та з учнівством пропоновані практики СЕЕН;  розвинуть навички критичного та системного мислення, оцінки ризиків, побудови ефективної комунікації у роботі; дізнаються про нові можливості створення атмосфери співпереживання у класі й закладі освіти, управління емоційно-травмуючими ситуаціями; удосконалять навички вдумливого слухання.

 

*Сертифікат надає право викладати СЕЕН лише здобувачам/здобувачкам освіти ЗДО, ЗЗСО, П(ПТ)О.

ПОКЛИКАННЯ для входу у ЗУМ:  Перейти за покликанням  

Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00

 

Покликання на відеозаписи сесій для тих, хто хоче уточнити отримані знання або не були присутні онлайн з поважних причин  Перейти за покликанням .

 

Форма відвідування майстерки для осіб  які опановують зміст програми, в тому числі, шляхом перегляду записів сесій. Заповнення форми після перегляду пропущеного заняття є обов'язковим  
Перейти за покликанням .  

 

Форма сертифікації (форма зворотного зв'язку за підсумками сесій та самостійної роботи) відкрита з 22.03.2024 по 31.03.2024. Покликання Перейти за покликанням

 

Сертифікат видається за умови надання не менш 70% правильних відповідей і виконання сертифікаційної роботи (розробка плану імплементації СЕЕН у закладі освіти). 
Сертифікаційна робота підвантажується у форму сертифікації.

 

Матеріали сесій онлайн-майстерки (презентації до сесій)  Перейти за покликанням .  Презентації будуть у доступі з 22.03.2024.

 

Матеріали для опрацювання в межах самостійної роботи: 

 


ТРЕНЕРСЬКА КОМАНДА

 

Марина ГАЛАТсертифікована тренерка СЕЕН, віце-директорка Золотоніської спеціалізованої школи №2 
Лариса ГРИЦЮКсертифікована тренерка СЕЕН, директорка Миколаївської гімназії №29
Наталія КОЛЕСНІЧЕНКОсертифікована тренерка СЕЕН, заступниця директора Миколаївської гімназії № 3
Ірина ТОМИЧсертифікована тренерка СЕЕН, директорка навчально-виховного комплексу № 9 м. Хмельницький


 

Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00

 

13.03.2024. Сесія 1. 

«Знайомство зі структурою СЕЕН та особистісним розвитком і навичками співпереживання і стійкості з навчальної програми».

 

15.03.2024. Сесія 2. 

«Особистісний розвиток і навчальна програма із зануренням у навички співпереживання і стійкості». 

 

18.03.2024. Сесія 3

«Навчальна програма із зануренням у взаємозалежність та поради щодо впровадження». 


20.03.2024. Консультаційний вебінар № 1


25.03.2024. Консультаційний вебінар № 2

 

До 31.03.2024. Самостійна робота і сертифікація.

 

За умови виконання сертифікаційних вимог сертифікати будуть видані до 15.04.2024.