Освітні труднощі I рівня у дітей дошкільного віку
Вдосконалення професійних компетентностей педагогів щодо розвитку дітей дошкільного віку, визначення освітніх труднощів особи та забезпечення їх подолання на рівні закладу освіти.
Subject of advanced training:
Інклюзивно-ресурсний центр Гребінківської міської ради Полтавської областіDevelopers / Program Developments:
Інклюзивно-ресурсний центр Гребінківської міської ради Полтавської областіPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Qualification form:
- очна/денна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вихователя
- Вихователь
List of common competencies:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
Консультативна допомога
|
---|
|
|
|
|
Слухачі зможуть ефективніше реагувати на незначні труднощі дітей дошкільного віку у закладі освіти та їх подолання, застосовувати здобуті знання для успішної реалізації освітньої траєкторії вихованців.