Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Створення персонального сайту-портфоліо педагога

Метою освітньої програми є опанування навичками зі створення персонального сайту засобами Wix та/або Google Sites, впорядкуванню матеріалів власної педагогічної діяльності та розміщення їх на новоствореному власному Інтернет-ресурсі

Створення персонального сайту-портфоліо педагога

Subject of advanced training:

Дистанційна академія TeachHub

Developers / Program Developments:

Ганна Скрипка

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Заступник директора
  • Керівник гуртка

List of common competencies:

  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Оцінювально-аналітична компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Астрономія
  • Біологія
  • Біологія і екологія
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Дошкільна освіта
  • Екологія
  • Економіка
  • Зарубіжна література
  • Захист України
  • Іноземна мова (англійська)
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Інформатика
  • Історія
  • Історія України
  • Історія (Всесвітня історія)
  • Креслення
  • Математика
  • Математика (Алгебра і початки аналізу)
  • Математика (Геометрія)
  • Мистецтво
  • Мистецтво (образотворче)
  • Мистецтво (музичне)
  • Основи здоров’я
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • Природничі науки
  • Природознавство
  • Технології
  • Трудове навчання
  • Українська література
  • Українська мова
  • Фізика
  • Фізика і астрономія
  • Фізична культура
  • Хімія

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
ТемаЛекціїПрактичніСам. роботаУсього
І. Сайт учителя: огляд найпопулярніших інструментів, можливості, рекомендації по створенню та наповненню
1.Сайт (блог) учителя: характерні ознаки та наповнення0,5  0,5
2.Інструменти для створення сайту0,5  0,5
3.Яким має бути портфоліо педагога та як його створити?0,5  0,5
4.Методичні рекомендації щодо створення електронного портфоліо вчителя0,5  0,5
 Разом2  2
ІІ. Створення сайту-портфоліо вчителя
4.Створення сайту-портфоліо вчителя засобами Wix та Google Sites 167
 Разом 167
 Усього2169

Знання і розуміння

 

  • характерних ознак сайту-портфоліо педагога;
  • інструментів для створення сайту та блогу;
  • суті електронного портфоліо, його призначення, видів та наповнення.
Розвинені вміння 
  • створювати сайт-портфоліо засобами інструментів Wix або Google Sites;
  • створювати сторінки різних типів та налаштовувати їх;
  • розміщувати на сторінках сайту матеріали різного типу (текст, зображення, відео, посилання тощо);
  • налаштовувати меню сайту-портфоліо;
  • налаштовувати теми, кольори, зображення та шрифти сайту-портфоліо;
  • налаштовувати параметри сайту-портфоліо;
  • зв’язувати свій сайт із профілем в соціальних мережах.
Диспозиції (цінності, ставлення)
  • цінність особистості; 
  • готовність до змін, гнучкість, постійний професійний розвиток; 
  • рефлексія власної професійної практики.