Афілійований міні-EdCamp Kyiv KMDS "Три Р в освіті: ресурсність, розвиток, рефлексія"
Сприяння ефективному використанню ресурсів закладу освіти шляхом систематичної рефлексії та творчого обміну ідеями між учасницьким колом для забезпечення високого рівень педагогічного розвитку.
Subject of advanced training:
EdCamp-in-a-boxDevelopers / Program Developments:
ГО «ЕдКемп Україна»Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- Other: (не)конференція у форматі EdCamp
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Емоційно-етична компетентність
- Здатність спілкуватися іноземними мовами
- Інноваційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Фінансова грамотність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Емоційно-етична, управлінська, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, громадянська та соціальні фахові компетентності
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
Зміст програми підвищення кваліфікації «Афілійований міні-EdCamp Kyiv KMDS "Три Р в освіті: ресурсність, розвиток, рефлексія"» передбачає проведення сесій в інноваційному форматі професійного розвитку «рівний-рівному», на яких підніматимуться питання освіти в умовах надзвичайних ситуацій, реагування освітян на надзвичайну ситуацію внаслідок війни росії проти України.
(Не)конференція включає обовʼязкові елементи у програмі:
- учительські сесіії;
- експертні сесії разом із партнерськими;
- панельна дискусія;
- особлива сесія для всіх учасників/-иць від команди особливого десанту EdCamp Ukraine.
Подія проводиться 16.03.2024 з 09:00 до 17:30.
Розклад події у PDF-форматі дивіться у розділі «Важливі документи».
Учасниці/-ки отримають методичну підтримку «peer-to-peer» (рівний рівному) у розвитку загальних і управлінських компетентностей та в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку в концепції навчання впродовж життя, у створенні безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, плануванні та організації освітнього процесу в умовах воєнного і повоєнного стану; покращать навички фізичної та емоційної стійкості, публічних виступів та самопрезентації, критичного та системного мислення, інформаційної грамотності, ефективної комунікації та співпраці.
За результатами проходження програми підвищення кваліфікації «Афілійований міні-EdCamp Kyiv KMDS "Три Р в освіті: ресурсність, розвиток, рефлексія"» ГО «ЕдКемп Україна» видає сертифікат про підвищення кваліфікації.
Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової рефлексивної форми упродовж 5 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ після проведення міні-EdCamp'у, в якому Ви взяли участь за покликанням Перейти за покликанням . Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей.
Сертифікаційні роботи виконуються до 23:59 21.03.2024 року.
За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 31.03.2024.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.
Реєстр виданих сертифікатів про підвищення кваліфікації за програмою «Афілійований міні-EdCamp Kyiv KMDS "Три Р в освіті: ресурсність, розвиток, рефлексія"» Перейти за покликанням не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня події та із зазначенням інформації, визначеної Постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800.