Інтерактивні сервіси для підвищення ефективності онлайн-навчання
Ознайомлення з різними типами інтерактивних сервісів, їх функціональними можливостями та методами їх ефективного застосування у педагогічній практиці; удосконалення та урізноманітнення навчально-дидактичних матеріалів; підвищення інтересу учнівства до навчання, формування навчальної мотивації учнівства шляхом використання інтерактивних сервісів як ефективного педагогічного інструменту. Програма реалізовується у межах Школи кадрового резерву Всеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР».
Subject of advanced training:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Developers / Program Developments:
Трибко Олена Борисівна - керівниця Служби підтримки Усеукраїнського державно-громадського проєкту «ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПОВІР», фахівчиня Служби підтримки Національної платформи можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay»; фахівчиня з програмного напрямку ГО «ЕдКемп Україна»; вчителька інформатики та математики «Опорного закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича» Помічнянської міської ради Кіровоградської області», вчитель-методист; інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEMMain train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Методика викладання у початковій, основній та старшій школі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
Тематичний план
Сесія 1. Цифрові інструменти для візуалізації контенту (2 години; 19.03.2024)
Сесія 2. Цифрові інструменти для інтерактивного навчання в онлайні (2 години; 21.03.2024)
Сесія 3. Цифрові інструменти для моніторингу якості навчальних досягнень учнівства (2 години; 26.03.2024)
Сесія 4. Практикум з використання інтерактивних сервісів. Розробка інтерактивних вправ (для інтелект-мап та активностей з СЕЕН) (2 години; 28.03.2024)
Сертифікація - до 12.04.2024
Учасницьке коло програми підвищення кваліфікації розширить та поглибить знання щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі; удосконалить навички використання інтерактивних сервісів для підвищення мотивації учнівства та якості отриманих ними знань; отримає та удосконалить практичний досвід використання інтерактивних сервісів для розробки навчального контенту.
Дата | Тема | Тривалість |
19.03. 16:00
| Сесія 1. Цифрові інструменти для візуалізації контенту (лекція з елементами тренінгу).
| 2 год |
21.03. 16:00
| Сесія 2. Цифрові інструменти для інтерактивного навчання в онлайні (лекція з елементами тренінгу).
| 2 год |
26.03. 16:00
| Сесія 3. Цифрові інструменти для моніторингу якості навчальних досягнень учнівства (лекція з елементами тренінгу).
| 2 год |
28.03. 16:00
| Сесія 4. Практикум з використання інтерактивних сервісів. Розробка інтерактивних вправ (для інтелект-мап та активностей з СЕЕН) (практичне заняття).
| 2 год |
До 12.04.2024. Самостійна робота. Виконання сертифікаційної роботи.
До 20.04.2024. Перевірка сертифікаційних робіт.
До 25.04.2024. Генерація сертифікатів про підвищення кваліфікації
Для отримання сертифікатів про підвищення кваліфікації є обов`язковим виконання трьох умов:
- подання заявки на навчання на платформі EdWay;
- присутність онлайн на більше ніж ⅔ занять;
- успішне виконання самостійної та сертифікаційної роботи у визначені терміни.