Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Самооцінка та самоцінність: як пов’язані та для чого вони нам

Запрошуємо вас відпочити, зазирнути в себе та дослідити свою Самоцінність! Самоцінність дуже тісно пов'язана з тим, який у нас існує конект з собою, з Душею. І з тим, як ми вивчаємо себе, чуємо себе, знаємо себе, бачимо свою глибину, відчуваємо своє тіло, свої потреби, проявляємо себе істинну. На дружній, теплій зустрічі пропонуємо навчитися розрізняти Самоцінність та Самооцінку та заглибитись в відчуття своєї унікальної, неповторної Цінності!

Самооцінка та самоцінність: як пов’язані та для чого вони нам

Developers / Program Developments:

Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії.

Main train directions:

  • Other: Психологічна компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора

List of common competencies:

  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

List of professional competencies:

  • Other: Психологічна

 Телеграм канал Перейти за покликанням

Програма пропонує учасникам атмосферу, де вони матимуть можливість зосередитися на своєму внутрішньому світі. Через вправи рефлексії та медитації, учасники будуть сприймати себе без упереджень та оцінок, дозволяючи собі відкривати свою унікальність і цінність. Важливою частиною програми є розрізнення між самоцінністю та самооцінкою, що допомагає учасникам збагнути справжню сутність свого існування та відчути глибину своєї істинної цінності.

 

Спеціалізовані вправи та медитації: Розроблені спеціально для вчителів та інших працівників закладів освіти вправи, які допоможуть їм зняти стрес, відновити енергію та зосередитися на власних потребах.

 

Розвиток емпатії та розуміння себе: Програма сприяє розвитку емпатії та розумінню власних емоційних потреб, що дозволяє освітянам краще розуміти себе та своїх учнів.

 

Робота над власною самооцінкою та відношенням до себе: Учасники програми зможуть розібратися у власних переконаннях щодо власної цінності та зробити кроки до покращення свого самоприйняття.

 

Створення підтримуючого середовища: Програма сприяє формуванню підтримуючої спільноти, де учасники можуть відчути підтримку та розуміння з боку колег.