Геймифікація в освіті
Що таке геймифікація? Відмінність від ігрового навчання Приклади геймифікації в освіті Розробка лідербордів та місій для власних уроків.
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
List of common competencies:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Цифрова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
Огляд концепції геймифікації: Учасники програми отримають розуміння того, що таке геймифікація, її основні принципи та які можливості вона відкриває для освіти.
Відмінність від ігрового навчання: Програма розкриє відмінності між геймифікацією та ігровим навчанням, пояснюючи, що робить геймифікацію унікальною та ефективною в контексті навчання.
Приклади геймифікації в освіті: Учасники дізнаються про реальні приклади успішного застосування геймифікації в освітніх закладах по всьому світу. Це може включати в себе використання геймів, квестів, систем нагород та інших елементів ігрового дизайну для підвищення мотивації та результативності учнів.
Розробка лідербордів та місій для власних уроків: Учасники отримають практичні навички з розробки та впровадження лідербордів і систем місій в своїх власних уроках. Вони будуть навчені, як створювати стимулюючі завдання та використовувати їх для мотивації учнів до активної участі та досягнення навчальних цілей.
1. Глибоке розуміння геймифікації: Учасники будуть мати чітке розуміння концепції геймифікації, її принципів та потенціалу для використання в освіті.
2. Навички застосування: Учасники будуть здатні розробляти та впроваджувати елементи гейміфікації в своїх власних уроках та навчальних програмах.
3. Підвищення мотивації учнів: Використання гейміфікаційних методик допоможе збільшити зацікавленість та мотивацію учнів до навчання, що може призвести до покращення їхніх навчальних досягнень.
4. Покращення результатів навчання: Впровадження геймифікаційних елементів може допомогти зробити навчальний процес більш ефективним, що в свою чергу може призвести до підвищення успішності учнів.
5. Стимулювання творчості викладачів: Програма сприяє розвитку творчих підходів до навчання та створенню інноваційних методик, що можуть покращити якість освіти.
Загалом, очікуваний результат програми - це набуття учасниками не лише знань, а й практичних навичок, які допоможуть їм ефективно впроваджувати геймифікаційні методики в освітньому процесі та досягати кращих результатів в навчанні.