Застосування ШІ для створення творчих завдань
Знайомство з різними сервісами ШІ Ідеї використання текстових чат-ботів для створення завдань для учнів Проєктна діяльність з використанням сервісів ШІ для генерації зображень та відео
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
List of common competencies:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Цифрова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
Проведення сесій, де учасники дізнаються про функції та можливості різних сервісів ШІ.
Використання текстових чат-ботів для створення завдань для учнів.
Створення автоматизованих тестів та інтерактивних уроків через чат-ботів.
Проєктна діяльність з використанням сервісів ШІ для генерації зображень та відео.
Розробка зображень через GAN та створення відео-контенту на основі тексту та глибокого навчання.
Знайомство з різними сервісами ШІ:
Розуміння основних принципів роботи різних сервісів ШІ.
Здатність визначати, який сервіс підходить для вирішення конкретних завдань.
Навички використання інтерфейсу та виклику функцій сервісів.
Використання текстових чат-ботів для створення завдань для учнів:
Навички створення та налаштування чат-ботів для автоматизації навчального процесу.
Здатність розробляти інтерактивні завдання та тести з використанням штучного інтелекту.
Підвищення ефективності навчання через інтерактивність та індивідуалізацію завдань.
Проєктна діяльність з використанням сервісів ШІ для генерації зображень та відео:
- Навички створення зображень та відео контенту за допомогою штучного інтелекту.
- Розуміння можливостей та обмежень сервісів ШІ для генерації медіа контенту.
- Здатність застосовувати отримані навички у реальних проектах для створення якісного і цікавого контенту.
В цілому, очікується, що учасники зможуть ефективно використовувати різноманітні сервіси ШІ для розв'язання завдань у навчанні та проєктній діяльності, що підвищить їхню продуктивність та креативність.