Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Можливості методики «Шість цеглинок» у реалізації Державного стандарту початкової освіти

Get back
  • Oct. 2, 2023
  • 145
Можливості методики «Шість цеглинок» у реалізації Державного стандарту початкової освіти

 Сьогодні арсенал традиційних методик навчання в освітньому процесі початкової школи є креативним та дієвим. Особливу популярність та широке використання має методика компетентнісного навчання «Шість цеглинок». Це зумовлено тим, що конструктор LEGO DUPLO володіє великим діапазоном можливостей.

Тому зрозумілою є зацікавленість вчителів Гощанської громади до застосування цієї методики на уроках з учнями початкової школи.

19 вересня 2023 року Центром професійного розвитку педагогічних працівників та Рівненським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти організовано та проведено тренінг «Можливості методики «Шість цеглинок» у реалізації Державного стандарту початкової освіти».

Педагоги впродовж заходу виконували завдання, гралися, працювали в групах, парах тощо. І постійно акцентувалася увага на питанні - чого діти навчаються за цією методикою? Спільно знаходили відповіді, адже коли діти залучені до виконання завдань у грі — вони розвивають:

• Мовленнєві вміння описувати детально свої дії, надавати чіткі та зрозумілі інструкції, пояснювати свої міркування, розповідати історії, які допомагають спілкуватися з іншими і виражати власні думки.

• Уміння вирішувати проблемні завдання, що включає в себе вміння зосередитись і запам’ятати завдання, вміння ставити цілі і розробляти план дій, уміння творчо мислити і розмірковувати над тим, що і як робити.

• Уміння співпрацювати, що виражається у вмінні працювати в парах чи групах, умінні ділитися матеріалами, вмінні вчитися у своїх однолітків, дослухаючись до їхніх ідей та пропозицій, умінні розподіляти ролі та обов’язки.

Отож, дана методика покликана сприяти не лише розвитку компетентностей учнів початкової школи, а й становленню педагога нової школи, який прагне відійти від педагогіки однієї правильної відповіді. Цей інструмент надає можливість і простір педагогові змінити роль педагога-

виконавця на педагога-дизайнера.

Спікерка зустрічі – Олена Кузьмін, завідувачка кабінету освітнього адміністрування Рівненського ОІППО.