Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету
Центр розвитку кадрового потенціалу (ЦРКП) – підрозділ Сумського державного університету, діяльність якого спрямована на формування та розвиток загальних і професійних компетентностей усіх категорій працівників університету та інших закладів освіти
Qualification forms:
- інституційна (дистанційна)
- інституційна (заочна)
- інституційна (очна/денна)
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- стажування
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вожатий
- Вчитель
- Вчитель-реабілітолог
- Директор
- Екскурсовод
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Інструктор
- Інструктор з праці
- Інструктор з туризму
- Інструктор з фізкультури
- Керівник
- Керівник виробничої (навчальної) практики
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник гуртка
- Керівник екскурсії
- Керівник фізичного виховання
- Консультант
- Культорганізатор
- Методист
- Начальник
- Педагог-організатор
- Педагог професійного навчання
- Старший викладач
- Старший вожатий
- Старший керівник
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Основними завданнями ЦРКП є:
- удосконалення процедур та системи критеріїв оцінювання фахового рівня, кваліфікації персоналу;
- визначення пріоритетних напрямків розвитку професійних компетенцій співробітниками університету;
- формування та розвиток в університеті потужного центру підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників інших закладів освіти та організація надання підрозділами університету відповідних додаткових платних послуг;
- формування в університеті системи безперервного, взаємоузгодженого та послідовного розвитку професійних компетенцій співробітниками за всіма напрямками їх діяльності;
- організація функціонування існуючих програм підвищення кваліфікації;
- запровадження нових програм підвищення кваліфікації як для працівників СумДУ так і для працівників інших навчальних закладів;
- розвиток дистанційних форм підвищення кваліфікації персоналу навчальних закладів;
- розробка та впровадження механізмів постійного удосконалення мовних компетентностей працівників СумДУ тощо
Сумський державний університет (ЄДРПОУ 05408289) в особі Центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу є суб’єктом надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників згідно з КВЕД 85.59 в Національному класифікаторі України (КВЕД 2010 р.). Всі наші заходи з підвищення кваліфікації (програми підвищення кваліфікації, стажування, вебінари, семінари, тренінги тощо) відповідають «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №800 від 21 серпня 2019 року
Ліцензія: наказ МОНмолодьспорту України від 29.11.2011 №951л
Документи про підвищення кваліфікації видані Центром розвитку кадрового потенціалу навчального закладу не потребують окремого визнання чи підтвердження