Півторак Віталій Романович
Спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, керівник гуртка мовно-літературної творчості Івано-Франківського обласного відділення МАН, тренер-експерт із громадянської освіти, кліматичної освіти, з інституційного аудиту.
Qualification forms:
- кореспондентське навчання
- онлайн-навчання
- мережева
- дистанційна
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
Main train directions:
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Траєкторію особистісно-педагогічного лету щодення й життєвих ціннісних орієнтирів окреслив упродовж роботи учителем української мови і літератури в Калуській гімназії (тепер Калуському ліцеї ім. Дмитра Бахматюка) Калуської міської ради Івано-Франківської області з 2002 року, хореографії, на чвертьставковій посаді педагога-організатора у Войнилівській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів Калуської райдержадміністрації селища Войнилів (нині опорний навчальний заклад Войнилівський ліцей),
Моя самовіддана творчокрила учительська праця увінчалася низкою нагород і морально-фахових душезаохочень:
- Лауреат педагогічних премій імені Костянтини Малицької (районної) та Мирослава Стельмаховича (обласної);
- фіналіст Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2005»;
- один із трьох переможців конкурсу з відбору педагогічних працівників, які направляються для роботи у Ризькій українській середній школі
- https://mon.gov.ua/ua/news/pidsumki-provedennya-konkursu-z-vidboru-pedagogichnih-pracivnikiv-yaki-napravlyayutsya-dlya-roboti-u-rizkij-ukrayinskij-serednij-shkoli-u-20192020-navchalnomu-roci
- міський координатор освітнього геймифікованого проєкту «Відкривай Україну»;
- тренер ГО “СвітОсвіт” програми кліматичної освіти «SPARE Enrergy Hub» і Всеукраїнської програми для демократичного громадянства (тепер - сприяння освітніх реформ) «Демократична школа»
- https://www.schools-for-democracy.org/about-program/merezha/vitalij-pivtorak
- https://www.schools-for-democracy.org/onlain-resursy/toolbox/rozmirkovuiemo-pro-zberezhennia-samoidentychnosti-z-sheptalom-i-dzhonatanom-uslid-za-antonio-ta-ali
- експерт Івано-Франківського обласного управління державної служби якості освіти;
- координатор українських груп-учасниць Мистецького фестивалю "Z odra na oder" під егідою ЮНЕСКО Основної школи Леона Штукеля, м. Марібор Республіки Словенія https://bakhmatiuklyceum.if.ua/novyny/vitalij-pivtorak-rozpoviv-pro-mizhnarodnyj-proekt-schastya-buty/ та Дитячого мистецького фестивалю Основної школи Вука Караджича, м. Крушевац, Республіка Сербія
- https://vikna.if.ua/news/category/all/2014/11/08/24752/view.
- https://vikna.if.ua/news/category/all/2016/10/16/62169/view
- https://ukr-space.com.ua/news/18254
Маю досвід роботи у всеукраїнських комісіях та у створенні авторських проєктів і програм:
- Міжнародний конкурс «Мій рідний край»;
- Британська Рада в Україні;
- Польсько-німецька співпраця молоді;
- Міжнародна літня школа «Орлиний дух Карпат: англомовний скринінг»), в робочій групі МОН України з оновлення навчальної програми з української літератури для 5–9 класів (2017).
Власним досвідом ділюся з колегами України й закордоння (всеукраїнські семінари та міжнародні освітньо-презентаційні консиліуми в Луцьку, Львові, Чернівцях, Кам’янці-Подільському, Києві та Стамбулі, Мюнхені, Берліні, Крушеваці). Автор нових і цікавих напрацювань із питань творчої роботи вчителя – як керівник лабораторії науково-дослідницької та проектної діяльності гімназії (ліцею). Керував авторською творчою майстернею педагогів-словесників Прикарпаття.
Уже друге десятиліття організовую та активно пропагую міжнародне освітянське співробітництво. Координував проєкт «Навчаємося разом» Британської ради в Україні, міжнародні, міжетнічні, ціннісно орієнтованих довготривалі проєкти (ФРН, Республіка Польща, Республіка Кіпр, Республіка Румунія, Республіка Сербія).
Важливі акценти у своїй педагогічній діяльності ставлю на формування в юних друзів/подруг компетенцій, необхідних у сучасних умовах ринку праці завдяки партнерській педагогічній технології, налагоджую науково-методичну співпрацю з європейською педагогічною громадськістю (Крушевац, Пожаревац, Республіка Сербія, Марібор, Любляна, Республіка Словенія).
Співавтор гімназійного проекту «Я. Родина. Україна», який спонукає вихованців до глибокого вивчення українознавства, родинної фаміліології.
Співробітник Івано-Франківського обласного відділення Малої академії наук України, де отримав неоціненний практичний досвід дотримання академічної доброчесності, авторського права.
Координую та здійснюю волонтерську діяльність у гімназії, місті й районі.
Здобув міжнародну освіту з освоєння й застосування методик неформальної освіти за програмами громадської організації «Європейський діалог» (польський фонд ім. Стефана Баторія); польсько-українського проекту «Лідери освітніх ініціатив», ПНСМ (Польсько-німецької співпраці молоді) «З двох зроби три: як організувати тристоронню зустріч молоді», а також як тренер із впровадження ОДГ/ОПЛ у сучасний навчально-виховний процес Центру ім. Вергеланда у Всеукраїнській програмі для демократичного громадянства «Демократична школа» (із 2018 року - Програма «Демократична школа: підтримка освітніх реформ в Україні» (2018-2021)).
Постійно навчаюся для того, аби навчитися жити гідно!