Проєктна школа " Час змін"
Заступник директора Гусаківського НВК, вчитель географії та економіки, секретар Агенції місцевого розвитку с. Гусаків. Маю досвід написання багатьох проєктів, 11 з яких були успішно реалізовані.
Qualification forms:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
Main train directions:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Створення ПРОЄКТНОЇ ШКОЛИ « ЧАС ЗМІН»
ПРО КУРС
В сучасному світі для всебічного виховання та розвитку учнів навчальні заклади повинні йти в ногу з часом, постійно оновлюючись. Діти мають навчатися з використанням новітніх технологій, а в школах повинні бути створені умови для ї перебування та навчання.
Як діяти, щоб ваша школа стала успішною? Однією зі складових Нової української школи є створення сучасного освітнього середовища, зокрема багатофункціональних гнучких просторів, що сприяють різним формам роботи, мотивують до навчання. Співфінансування з боку місцевих громад дозволяє не лише наповнити приміщення новими меблями та обладнанням, але й створювати в класах , а також навколишній території сучасний дизайн на основі принципів нового освітнього простору.
Що робити, щоб діти із задоволенням йшли до вашої школи ? А батьки були по-справжньому залученими до життя школи? Цей курс пропонує низку практичних вправ і дієвих порад, як цього досягти.
Я допоможу вам розібратися з тонкощами філософії Нової української школи. Поясню, як нові ціннісні засади перетворити в щоденну шкільну практику, як за допомогою простих і ефективних прийомів формувати новий освітній простір . Розкажу, як вибудовувати якісне освітнє середовище не на папері, а в класах, коридорах і на подвір'ї школи.
Мета створення Проєктної школи Час змін – облаштування сучасного освітнього простору для учнів . Новий освітній простір – це значуща складова сучасного освітнього середовища. Інтер’єр та облаштування класів, навколишньої території формуються насамперед заради розвитку учнів. Добре облаштований простір класу, коридорів, навколишньої території створює можливості для різноманітних форм навчальної діяльності, забезпечує сприятливу емоційну атмосферу, мотивує та налаштовує на продуктивну роботу. Я зібрала для вас найважливіші складники, з яких і директори, і вчителі легко зможуть створити свій власний неповторний рецепт успіху.Розробка проєктів і їх реалізація. Налагодження співпраці з місцевою громадою.
МЕТА
Запропонувати шляхи практичної реалізації нововведень Нової української школи з фокусом на сворення нового якісного, безпечного і комфортного шкільного середовища.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Курс створений для вчителів заступників і директорів, які прагнуть змінити освітнє середовище , виховати активних сучасних школярів; для батьків, які хочуть розуміти, що відбувається в сучасній школі; для всіх, хто дбає про розбудову сильної шкільної громади. А також налагодження тісних зв’язків з місцевою громадою .
ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?
Завдяки опрацюванню запропонованих матеріалів і виконанню інтерактивних завдань, ви дізнаєтеся про зміни в сучасній українській освіті та можливості їх реалізації у вашій школі. З'ясуєте, навіщо створювати нові освітні простори і як вони впливають на навчання учнів.
ПЕРЕЛІК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЯКІ ВИ НАБУДЕТЕ ЧИ ВДОСКОНАЛИТЕ
- професійно-педагогічна компетентність ― застосування інтерактивних педагогічних технологій і сучасних педагогічних методик, тренінгових і дослідницьких форм роботи, роботи в малих групах, кооперативного навчання;
- управлінська компетентність ― розуміння основ стратегічного розвитку й елементів інституційного розвитку, зокрема, формування команди, демократизація врядування, співпраця з місцевою громадою, демократичне й ефективне управління ЗЗСО відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» та чинного законодавства в умовах розширення автономії школи;
- соціальні та громадянські компетентності ― уміння та ставлення, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
- підприємницька компетентність ― вміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя, а також застосування проєктного підходу задля розвитку ключових компетентностей;
- інформаційно-цифрова компетентність ― активне застосування ІКТ у процесі самостійного навчання.
ПРОГРАМА КУРСУ
Модуль / Тема | Час на опрацювання матеріалів, год | Завдання, к-сть | |
Модуль 1. Сталий розвиток. | |||
Що нового в українській освіті? Як змінити освітній простір? Творіть якісне освітнє середовище | 6 | 2 | |
Модуль 2. Управління проектами та проектний підхід | |||
Реклама Лідерство та командна робота Планування проекту. Створення графіку проєкту | 8 | 4 | |
Модуль 3. Складання бюджету(кошторису)? Як правильно скласти кошторис? | 2 | 1 | |
Модуль 4.Операційний менеджмент Робота з ризиками Файдрейзинг. Особливості залучення додаткового фінансування для реалізації проектів | 6 | 3 | |
Всього | 20 | 10 |
Кожна тема складається з таких елементів:
- відеосюжети і тексти для ознайомлення;
- вправи для самостійного опрацювання;
- поради до дії;
- приклади успішних практик ;
- додаткові матеріали для ознайомлення.
ОБСЯГ КУРСУ
20 годин (1 кредит ЄКТС).
НАПРЯМ НАВЧАННЯ
Розвиток управлінських компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти, їх заступників, а також професійних компетентностей педагогічних працівників, спрямованих на створення якісного освітнього середовища