Комунальний заклад "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського"
КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» забезпечує реалізацію завдань державної політики в галузі освіти, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, готовність педагогів до роботи в умовах реформування освіти, модернізацію системи освіти дорослих.
Activates
371
Leader:
Дмитрук Віталій Іванович
Year of foundation:
1939
EDRPOU code:
02136577
Variety:
Educational institution
Organizational and legal form of management:
Комунальна організація (установа, заклад)
Qualification forms:
- очна, дистанційна
- очна/денна
- очна
- онлайн-навчання
- мережева
- дистанційна
Qualification types:
- науково-практична конференція
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Інструктор з туризму
- Інструктор з фізкультури
- Керівник
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник гуртка
- Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
- Керівник фізичного виховання
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Концертмейстер
- Культорганізатор
- Логопед
- Майстер виробничого навчання
- Методист
- Музичний керівник
- Педагог-організатор
- Педагог професійного навчання
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Художній керівник
- Черговий з режиму
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність