Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Ми реалізуємо завдання державної політики в галузі освіти: розвиваємо професіоналізм, підвищуємо кваліфікацію педагогічних працівників; забезпечуємо готовность педагогів до роботи в умовах реформування освіти; модернізуємо систему освіти дорослих.
Activates
456
Leader:
Цимбал Ірина Іванівна
Year of foundation:
1939
EDRPOU code:
02139707
Variety:
Educational institution
Organizational and legal form of management:
Державна організація (установа, заклад)
Qualification forms:
- інституційна (дистанційна)
- інституційна (заочна)
- Other: Інституційна (очно-дистанційна)
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Other: Курс за проблемою (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Інструктор з фізкультури
- Керівник
- Керівник гуртка
- Логопед
- Музичний керівник
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Соціальний педагог
- Other: Педагогічний працівник який працює з дітьми з ООП (особливими освітніми потребами)
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність