Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training Громадська організація «Освіта без умов»
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Беспала Ольга
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Вплив інтерактивного навчання на розвиток пізнавальної діяльності молодших школярів»
Артем Олегович ДУДКА Голова громадської організації «Освіта без умов»
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0210-00358-2022-04924 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/358/detail/
  • Qualification form: інституційна (дистанційна).
  • Qualification type: вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації).
  • Volume in hours: 3.00
  • Volume in ECTS loans: 0.10
  • Main train directions: використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закон…
  • Achieved results: може впроваджувати інтерактивні методи навчання на усіх уроках у початковій школі; організовувати роботу в групах на уроці під час роботи над вивченням нового матеріалу, а також при перевірці вивченого матеріалу (рефлексії); використовувати інтерактивний «Метод Прес» під час вивчення нового матеріалу; використовувати технологію «Дерево рішень» при підбитті підсумків (рефлексії).
  • Date of issue: May 30, 2022
Document account: 0210-00358-2022-04924 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"