Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Пенцак Вікторія. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training Громадська організація «ЕдКемп Україна»
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Пенцак Вікторія
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Навчання для команди педагогів проєкту «Змінитися за 7 місяців»»
Олександр ЕЛЬКІН Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидат технічних наук
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0042-00741-2023-20317 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/741/detail/
  • Qualification form: очна, дистанційна.
  • Qualification type: вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації), майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації), тренінги (навчання за прог…
  • Volume in hours: 42.00
  • Volume in ECTS loans: 1.40
  • Main train directions: емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників), формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту», Соціальні компетентності; Інноваційність; Навчання впродовж життя; Педагогі…
  • Achieved results: опановано методи розбудови партнерства для посилення атмосфери взаєморозуміння між учасниками/-цями освітнього процесу і управління кризовими ситуаціями; засвоєно концепти створення безпечного недискримінаційного та безбар’єрного освітнього простору.
  • Date of issue: Oct. 27, 2023
Partners:
Document account: 0042-00741-2023-20317 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"