Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Кучер Юлія. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training Управління Державної служби якості освіти у Сумській області
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
receives
Кучер Юлія
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Підготовка експертів до оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників та системи оцінювання результатів навчання здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти під час інституційного аудиту»
Алла РЯБУХА Начальник управління
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
Оксана ЛИТВИН в.о. директора ЦПРПП РМР
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
Свідоцтво про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0373-01018-2024-10464 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/1018/detail/
  • Qualification form: дистанційна.
  • Qualification type: курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації).
  • Volume in hours: 30.00
  • Volume in ECTS loans: 1.00
  • Main train directions: емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), цифрова компетентність.
  • Achieved results: Підвищили рівень навичок застосовування методів аналізу освітнього контенту, особливостей педагогічної діяльності та оцінювання результатів навчання здобувачів освіти, оформлення документації за результатами інституційного аудиту.
  • Date of issue: June 24, 2024
Partners:
Document account: 0373-01018-2024-10464 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"