Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Буряк-Габрись Ірина. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training Громадська організація «ЕдКемп Україна»
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Буряк-Габрись Ірина
as evidence of successful completion program підвищення кваліфікації
on the topic «Національний EdCamp ТОЧКА СТІЙКОСТІ-2024 "На перетині свободи й відповідальності"»
Олександр ЕЛЬКІН Голова Ради ГО «ЕдКемп Україна», кандидат технічних наук
Сертифікат про підвищення кваліфікації
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0042-01035-2024-08972 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/1035/detail/
Certificate background
  • Qualification form: онлайн-навчання.
  • Qualification type: практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації).
  • Volume in hours: 20.00
  • Volume in ECTS loans: 0.67
  • Main train directions: використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників), формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетент…
  • Achieved results: отримано знання щодо міжнародного та національного досвіду подолання викликів в освіті та суспільстві під час війн та криз; сформовано розуміння продуктивного використання перших результів ДоСЕН та розвитку СЕЕН в Україні для підвищення якості освіти.
  • Date of issue: Aug. 14, 2024
Document account: 0042-01035-2024-08972 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"