Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Андреєва Аліна. Documents on advanced training

Certificate background
Subject of advanced training Студія особистісного зростання в інклюзивній освіті
Сертифікат про підвищення кваліфікації
receives
Андреєва Аліна
as evidence of successful completion program стажування
on the topic «Секрети успішної взаємодії з дітьми з РАС та ЗПМР»
Жула Н.А. керівниця
Сертифікат про підвищення кваліфікації
EdWay logo Document account: 0165-00217-2023-22948 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"
https://edway.in.ua/uk/mpk/217/detail/
  • Qualification form: інституційна (мережева).
  • Qualification type: курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації).
  • Volume in hours: 12.00
  • Volume in ECTS loans: 0.40
  • Main train directions: емоційно-етична компетентність, інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки, розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій).
  • Achieved results: отримано знання про особливості розвитку дітей з РАС та ЗПМР та становлення соціальної взаємодії; отримано знання про правила налагодження комунікації з дитиною з РАС та ЗПМР та необхідність формування базових соціальних навичок, що становлять соціальну взаємодію; сформовано навички щодо діагностики що саме є перешкодою для комунікації з дитиною з РАС та ЗПМР; набуті знання які саме базові соціальні навички соціальної взаємодії відсутні чи потребують втручання у навчанні соціальним навичкам.
  • Date of issue: Feb. 24, 2023
Document account: 0165-00217-2023-22948 Published on the National Platform of Opportunities
of professional development of pedagogical workers "EdWay"