Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Мозочкова стимуляція як ефективний метод у корекційній роботі

ознайомити з методом "Мозочкова стимуляція" як ефективний метод корекції мовленнєвих, інтелектуальних та поведінкових порешень у дітей.

Мозочкова стимуляція як ефективний метод у корекційній роботі

Developers / Program Developments:

ГО "Освіта без умов" і директорка мережі "Діагностично-корекційного центру Анастісії Сомової", старша викладачка НУ "Запорізька політехніка", аспірантка КУ "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" ЗОР - Анастасія Андріївна СОМОВА

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Предагогічні працівники і працівниці усіх рівнів освіти, батьківство / опікунство

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів

Спільнота у Telegram-спільноті

  1. Теоретично-методологічний компонент поняття «мозочкова стимуляція»
  2. Диференціальна діагностика рівня розвитку дітей та підбір відповідного комплексу вправ.
  3. Розробка індивідуального плану корекційного втручання
  4. Комплекс вправ мозочкової стимуляції 
  5. Протипоказання до використання мозочкової стимуляції

ознайомився/лася з методом "Мозочкова стимуляція" як ефективний метод корекції мовленнєвих, інтелектуальних та поведінкових порешень у дітей (без права викладання)

Тренінг відбудеться 22 травня 2024 року о 16:00 за покликанням у Telegram-спільноті