Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА курсів підвищення кваліфікації вихователів групи подовженого дня

забезпечення теоретичної підготовки слухачів курсів підвищення кваліфікації до виконання функціональних обов’язків вихователя ГПД; формування інформаційної компетентності як складової професійної компетентності фахівця в освітній галузі; удосконалення знань про особливості організації навчально-виховного процесу в умовах групи продовженого дня та методику їх впровадження в навчальний процес відповідно до вимог Нової української школи; розвиток творчого мислення, вміння раціонально організовувати власну педагогічну діяльність та забезпечувати високі результати досягнень учнів в позакласній діяльності.

Developers / Program Developments:

Зажарська Ганна Петрівна

Main train directions:

  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (заочна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вихователь
  • Вчитель
  • Керівник гуртка
  • Керівник інших форм гурткової роботи

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Екологічна компетентність
  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя
  • Опанування новітніми виробничими технологіями
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Професійні компетентності галузевого спрямування
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність

List of professional competencies:

  • Громадянська освіта
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Позашкільна освіта
  • Трудове навчання
1Сучасний вихователь ГПД в умовах Нової української школи
2Діяльність ГПД  в сучасному навчальному закладі
3Методичні рекомендації щодо організації роботи груп продовженого дня

Знання:

• теоретико-методологічні - знання наукових засад побудови навчально-виховного процесу вихователя ГПД, формування системи теоретичних знань та практичних умінь, необхідних для виконання функціональних обов’язків вихователя групи продовженого дня в умовах Нової української школи; 

• когнітивні – поглиблення знань планування роботи педагога-вихователя  в освітньо-виховному процесі закладів загальної середньої освіти в умовах групи продовженого дня; 

•  практичні - удосконалення умінь та навичок використання інформаційних ресурсів у професійній діяльності;

•  сприяти творчому підходу до педагогічної діяльності;

•  освоєння даного курсу має сприяти формуванню більш високого рівня професійної компетентності педагога-вихователя як організатора виховного процесу в умовах ГПД.