Використання безкоштовних онлайн-ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі
Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників в частині організації навчального процесу у дистанційній формі з використанням онлайн-ресурсів
Subject of advanced training:
Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університетуDevelopers / Program Developments:
Фахівці центру розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету; Юрій ДЕРЕВ’ЯНКО, кандидат економічних наук, доцент Сумського державного університету, консультант по роботі з додатками та прикладними економічними продуктамиMain train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Завідувач
- Заступник керівника
- Методист
List of common competencies:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Здатність організовувати викладання дисципліни та навчання у дистанційній формі за допомогою різних онлайн-ресурсів
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В3. Проєктувальна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
1. Огляд Google-сервісів для організації навчального процесу (Google Docs, Google Slides, Google Sheets, Google Calendar, Google Tasks, Google Keep, Google Contacts, Google Forms, Google Drive).
2. Алгоритм роботи з сервісом Google Classroom для створення, поширення та класифікації навчального контенту.
3. Засоби організації навчальних занять у відеорежимі (Zoom, Skype, Skype for Business, Microsoft Teams, Google Meet, CISCO Webex, Adobe Connect)
- знати можливості та механізми використання Google-сервісів для організації навчального процесу у дистанційній формі;
- розуміти алгоритм роботи з сервісом Google Classroom;
- вміти створювати, поширювати та класифікувати навчальний контент за допомогою сервісу Google Classroom;
- розуміти особливості організації навчальних занять у формі відеоконференції з використанням різних програмних продуктів та пристроїв