«Розвиток професійної компетентності учителів захисту України, основ медичних знань у сучасних реаліях »
Мета програми полягає у формуванні компетентностей учителів захисту України, основ медичних знань закладів загальної середньої освіти необхідних для досягнення мети та виконання завдань, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти
Subject of advanced training:
Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної радиDevelopers / Program Developments:
Бардачова О.С., завідувач навчальнометодичної лабораторії фізичної культури та захисту УкраїниPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Other: Учителі захисту України та основ медичних знань закладів загальної середньої освіти; викладачі закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Підприємницька компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Учителі захисту України та основ медичних знань
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
Навчально-тематичний план
(очна/дистанційна форма навчання)
№ | Зміст | В | Л | С | П | С.р. |
1. | Інформаційно-мотиваційний модуль | |||||
1.1. | Стратегічні напрями розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті. Концепція НУШ
| 2 | 1 | 1 | ||
1.2 | Емоційний інтелект як основа психологічної безпеки дітей і дорослих в екстремальних умовах життя | 4 | 2 | 2 |
| |
1. 3. | Формувальне оцінювання | 4 | 2 | 2 | ||
Всього годин: | 10 | 5 | 5 | |||
2. | Професійно-діяльнісний модуль | |||||
2.1. | Методологічно-дидактичні основи навчання учнів з інтелектуальними порушеннями | 2 | 1 | 1 |
2.2. | Національно-патріотичне виховання особистості в умовах військового стану | 4 | 2
| 2 | ||
2.3. | Використання сучасних цифрових технологій для формування в учнів Нової української школи національних та європейських цінностей (4 практ. заняття).
| 4 | 4 | |||
2.4. | Атестація педагогічних працівників в умовах воєнного стану | 2 | 2 | |||
2.5 | Чому вчителю предметнику важко працювати з дітьми із ООП? Що робити? | 4 | 2 | 2 | ||
2.6
| Психосоціальна робота з дітьми внутрішньо переміщених осіб в освітньому середовищі | 2 | 1 |
| 1 |
|
Всього годин: | 1 8 | 8 | 1 0 | |||
3. | Рефлексивно-аналітичний модуль | |||||
3.1. | Тестування | 2 | 2 | |||
Всього годин: | 2 | 2 | ||||
Разом годин: | 30 | 13 | 17 |
Знає міжнародне і вітчизняне законодавство в галузі освіти;
Знає і розуміє сутность формувального оцінювання, стратегію здійснення формувального оцінювання;
Вміє застосовувати формувальне оцінювання з метою підтримки учнів в освітньому процесі, забезпечувати компетентнісний та особистісно орієнтований підходи в навчанні
Володіє науково обґрунтованими методами та технологіями щодо організації інклюзивної освіти; створює сприятливі умови для навчання та розвитку особистості учня;
Використовує сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі проєктує власну програму професійного розвитку
Здійснює рефлексію діяльності;