Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА курсів підвищення кваліфікації вчителів біології та основ здоров’я

вдосконалення освітнього рівня та професійної підготовки вчителів біології та основ здоров’я внаслідок поглиблення, розширення та оновлення загальнонаукових та спеціальних знань та вмінь, приведення їх у відповідність з потребами та вимогами суспільства на сучасному етапі соціально-економічного розвитку українського суспільства та інтегративних процесів у всесвітньому освітянському просторі.

Developers / Program Developments:

1. Боярчук Олена Дмитрівна

Main train directions:

  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • інституційна (заочна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність

List of professional competencies:

  • Біологія
Зміст навчального модуля
Феномен стресу
Стрес-лімітуючі системи
Адаптаційні та пошкоджувані фактори стрес-реакції
Емоційний стрес
Принципи профілактики і корекції стресорної патології

Програмні результати навчання

Знання

- сучасних тенденцій розвитку освіти взагалі, біологічної зокрема;

- особливостей процесів викладання і навчання учнів закладів загальної середньої освіти;

- способів реалізації інтеграційного підходу в навчанні школярів.

Уміння

  • організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах (прогнозування, проектування, оцінювання тощо);
  • реалізувати сучасні програми навчання для різних рівнів із використанням різноманітних методів, форм і технологій;
  • діагностувати освітній процес і складати індивідуальні освітні маршрути для становлення учня як особистості, громадянина, інноватора;
  • керувати проектною діяльністю школярів;
  • проектувати власну програму професійно-особистісного зростання.

Комунікація

  • здатність до організації колективної діяльності, реалізації комплексних наукових і виробничих проектів з урахуванням наявних ресурсів та часових обмежень; 
  • уміння передавати професійні знання, власні обґрунтування та висновки до фахівців і широкого загалу; 

уміння надавати консультації з питань інноваційних технологій в освіті.