ОСВІТНЯ ПРОГРАМА курсу підвищення кваліфікації для вчителів історії та правознавства
Вдосконалення фахової майстерності педагогів-вчителів історії на основі нових концептуальних підходів до змісту, форм і методів навчання й впровадження інноваційних технологій у навчальний процес.
Subject of advanced training:
Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"Developers / Program Developments:
Набока Олександр ВікторовичPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- інституційна (заочна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
List of common competencies:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Емоційно-етична компетентність
- Культурна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Соціально-емоційна компетентність
List of professional competencies:
- Громадянська освіта
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Правознавство
№ з/п | Назва модуля, теми | |
Модуль 1. Соціально-гуманітарний модуль ( 1 кредит ECTS 30 годин) | ||
1 | Сучасна освітня парадигма: сутність, особливості реалізації. | |
2 | Стратегія національно-патріотичного виховання: напрями та шляхи реалізації. | |
3 | Стратегія розвитку правової освіти України. |
Знання:
- сучасних тенденцій розвитку історичної освіти у світі та Україні;
- тенденцій розвитку глобальних процесів на сучасному етапі;
- методологічних засад вивчення історії, відповідно до сучасних тенденцій розвитку наукового знання.
Уміння:
- творчо реалізовувати стратегічні цілі розвитку шкільної історичної освіти, національної системи освіти ХХІ століття, інтеграції у світовий освітній простір;
- підвищення методологічної та теоретичної компетентності до роботи в умовах Нової української школи та переходу на 12-річну структуру навчання;
- у освоєнні нових інтелектуальних інструментів, педагогічних і інформаційних технологій, впровадженні необхідних змін у навчально-виховний процес в ІКТ - наповненому середовищі.
Комунікація:
- набуття навичок професійного спілкування із провідними центрами освітнього процесу України та світу;
- набуття навичок медіаграмотності, виокремлення правдивої інформації у потоці псевдонаукових концепцій та ідей історичної освіти.