Педагогічна майстерність у сфері фізичного виховання та спорту
Удосконалення раніше набутих та набуття нових компетентностей у межах професійної діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників фізичного виховання та спорту
Subject of advanced training:
Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університетуDevelopers / Program Developments:
Фахівці центру розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету; Олександр БРІЖАТИЙ, кандидат педагогічних наук, доцент, проректор СумДУ, відмінник освіти України, віце-президент Федерації легкої атлетики Сумської області; Володимир СЕРГІЄНКО, доктор з фіичного виховання і спорту, доцент кафедри фізичного виховання і спорту, член науково-методичної комісії із загальної професійної освіти та спорту МОН України (017 «Фізична культура і спорт»); Юрій ШКАТУЛА, доктор медичних наук., професор, завідувач кафедри екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, директор Регіонального навчально-тренувального центру з підготовки немедичних працівників; Наталія ДОЛГОВА, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізичного виховання і спорту, майстер спорту, керівник Центру стрільби з лука СумДУMain train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель-реабілітолог
- Інструктор
- Інструктор з фізкультури
- Керівник фізичного виховання
List of common competencies:
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Професійні компетентності галузевого спрямування
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Здатність здійснювати фізичну підготовку спортсменів з обраного виду спорту для досягнення ними високих спортивних результатів
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
- Сучасні технології вдосконалення методів контролю в системі фізичного виховання та спорту. Методи контролю фізичного розвитку та попередження травматизму в системі фізичного виховання.
- Фізичне виховання як дидактична система формування гармонійно розвинутої особистості.
- Технології популяризації фізичної культури і спорту у закладах освіти.
- Інноваційні технології в системі фізичного виховання. Використання ІКТ в організації спортивної роботи.
- Надання домедичної допомоги у процесі фізичного виховання та спорту у закладах освіти
- обґрунтовувати профілактичні умови попередження травматизму студентів/учнів у процесі занять фізичною культурою і спортом;
- вміти застосовувати інноваційні технології в системі фізичного виховання та спорту;
- розуміти особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації спортивної роботи у закладах освіти;
- володіти навичками надання домедичної допомоги у процесі фізичного виховання та спорту у закладах освіти