Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Освітня толока 2.0.Емоційний та штучний інтелекти. Ефективніші, стійкіші РАЗОМ.

Сприяти професійному розвитку педагогів через інтеграцію інноваційних підходів та інструментів штучного інтелекту, а також формування навичка емоційної стійкості. Забезпечити учасників практичними знаннями для оптимізації освітнього процесу, створення сучасного навчального контенту та підтримки емоційного балансу, що сприятиме ефективності та стійкості в умовах сучасних викликів.

Освітня толока 2.0.Емоційний та штучний інтелекти. Ефективніші, стійкіші РАЗОМ.

Developers / Program Developments:

Олександр Думишинець Олена Пітух Людмила Ткаченко

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вихователь
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Інформатика
  • Other: Інклюзія

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів

Тренінг-практикум «Штучний інтелект для вчителя: ефективніші разом»

  • Основи генеративного ШІ: можливості для освітян.
  • Правила формування ефективних запитів (промптинг) для отримання якісних результатів.
  • Використання інструментів ШІ для створення:
    • Аудіо- та відеоматеріалів.
    • Інтерактивних презентацій.
  • Практичні вправи: створення власного освітнього контенту під керівництвом тренера.
  • Кастомізація ШІ для індивідуальних потреб педагога.
  • Дискусія: інтеграція ШІ в навчальний процес і позакласну діяльність. 
    Тренер : Олександр Думишинець


Тренінг-ресурс «Емоційний інтелект учителя: стійкіші разом»

  • Що таке емоційний інтелект? Розпізнавання емоцій та емоційних станів у себе та учнів.
  • Інструменти взаємодії, взаємодопомоги та підтримки емоційного балансу.
  • Робота з душевними станами

Професійний розвиток учасників у галузі штучного інтелекту:

  • Учасники ефективно використовують інструменти ШІ для створення навчальних матеріалів (аудіо, відео, інтерактивних презентацій).
  • Освоять основи формулювання правильних запитів (промптинг) для генеративного ШІ з надання якісних і релевантних результатів.
  • Зможуть адаптувати інструменти ШІ до власних потреб та потреб учнів.

Інтеграція інновацій у навчальний процес:

  • Учасники отримують ідеї та практичні інструкції для впровадження технологій ШІ в освітній і позакласний процес.
  • Навчатися заощаджувати час і оптимізувати щоденні робочі завдання за допомогою цифрових інструментів.

Розвиток душевного інтелекту педагогів:

  • Учасники розвинути навички розпізнавання власних емоційних станів і станів інших людей, зокрема учнів.
  • Освоять техніку підтримки емоційного балансу та взаємодопомоги в колективі.
  • Отримують рекомендації щодо запобігання професійному здоров’ю та відновлення емоційного ресурсу.

Стійкість та мотивація:

  • Учасники підвищують свою емоційну стійкість, що сприятиме ефективній роботі навіть у стресових ситуаціях.
  • Відчують підтримку з боку однодумців, що мотивують до подальшого професійного розвитку.

Практичні результати:

  • Кожен учасник створює власний освітній контент у ході тренінгу.
  • Отримує чіткий план дій для отримання знань у практику.