Особливості застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання в закладах освіти
Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників в частині організації навчального процесу у дистанційній формі з використанням інструментів Microsoft Office 365
Subject of advanced training:
Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університетуDevelopers / Program Developments:
Фахівці центру розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету; Дерев'янко Юрій Миколайович - кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування; Півень Андрій Григорович - начальник Центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету; завідувач лабораторії мультимедійних технологій навчання; координатор стартап-центру СумДУ «New Generation»; координатор ресурсного центру Microsoft; адміністратор Office 365, Azure, Imagine Academy of SSU.Main train directions:
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Керівник
- Керівник виробничої (навчальної) практики
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
- Майстер виробничого навчання
- Методист
- Начальник
- Педагог-організатор
- Педагог професійного навчання
- Соціальний педагог
- Старший викладач
- Старший вихователь
- Старший керівник
- Старший майстер
- Усі
List of common competencies:
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
List of professional competencies:
- Other: Уміння застосовувати цифрові технології та інструменти для співпраці, спільного створення та розвитку цифрових ресурсів, знань і послуг та розуміння особливостей організації спільної роботи з документами Microsoft
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
- Застосування засобів Microsoft Word для організації спільної роботи та контролю знань студентів.
- Застосування засобів Microsoft Excel для організації спільної роботи та контролю знань студентів.
- Використання універсального цифрового блокноту Microsoft OneNote для створення та впорядкування навчального контенту.
- Використання інструменту Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища.
- розуміти особливості організації спільної роботи з документами Microsoft;
- вміти застосовувати засоби Microsoft (Word, Excel) для організації та контролю знань студентів;
- знати можливості та механізми використання універсального цифрового блокноту Microsoft OneNote для створення та впорядкування навчального контенту;
- вміти використовувати інструмент Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища.