Онлайн-проєкт Тетяни Бутурлим «Освітня батл-дипломатія: за лаштунками» (онлайн-курс, батл, конкурс відеороликів)
Мета: сприяти налагодженню взаємин між учасниками освітнього процесу; поглибити знання про батл та особливості його проведення; сформувати вміння відстоювати власну життєву позицію, ефективно вирішувати конфліктні ситуації; розвинути інформаційно-цифрові компетентності освітян.
Subject of advanced training:
Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"Developers / Program Developments:
Освітній центр "Школа успіху" (Тетяна Бутурулим)Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- цифрова компетентність
- Other: уміння вчитися впродовж життя
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Керівник
- Практичний психолог
List of common competencies:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Українська мова
- Other: Уміння бути учасником освітнього батлу
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.
слухач / слухачка курсу дізнається про особливості побудови та проведення онлайн-батлу; усвідомить важливість досягнення консенсусу в конфліктній ситуації між учасниками освітнього процесу; удосконалить уміння відстоювати власну життєву позицію в конструктивній формі; навчиться генерувати римований батл-текст, наводити аргументи й контраргументи, мислити позитивно; розвине навички створення відеороликів із допомогою різних онлайн-сервісів; оволодіє навичками ораторського мистецтва.
Структура онлайн-проєкту: онлайн-курс + батл + конкурс комічних 5-хвилинних відеороликів про особливості підготовки вчителів / викладачів / представників адміністрації / практичних психологів до освітнього батлу (у неробочий час).
Переможці конкурсу отримають особливий подарунок від “Школи успіху” - сертифікат на онлайн-курс (30 год) чи 6 вебінарів (по 5 год).
Більш детьально на сайті ОЦ “Школа успіху”: Перейти за покликанням
18 жовтня - 18 листопада 2021 р.
Уміння відстоювати власну позицію, наводити аргументи та контраргументи у формі батлу, навички створення відеороликів.