Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Дослідження медіа

Обговорити багатоаспектність поняття медіа, формувати вміння використовувати стратегії дослідження медіа на уроках, розвивати критичне мислення. Розвиток компететностей вчителів початкової школи.

Дослідження медіа

Developers / Program Developments:

Большакова Інна Олексіївна - методистка Новопечерської школи, експертка ГС Освіторія, тренерка міжнародного проєкту "Читання і письмо для розвитку критичного мислення", співавторка онлайн курсу для батьків з медіаграмотності, авторка відеолекції "Досліджуємо медіа" онлайн курсу для вчителів НУШ, співавторка підручників НУШ.

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • Інше

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Інноваційна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Громадянська освіта
  • Економіка
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Технології

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність

Модуль 1. 

Поняття медіа. Стислий огляд проблеми формування медіаграмотності учнів початкової школи. 


 

Модуль 2. 

Змістова лінія "Досліджуємо медіа" та її реалізація на уроках інтегрованих курсів "Українська мова" та "Я досліджую світ".


 

Модуль 3. 

Розгляд стратерій аналізу медіапродуктів.

Учасники:

  • аналізують поняття медіа, 
  • набувають навичок використання стратегій дослідження медіа на уроках у початковій школі, 
  • розвивають власне критичне мислення;
  • набувають здатності впроваджувати медіаграмотність як наскрізну лінію під час освітнього процесу.