Дослідження медіа
Обговорити багатоаспектність поняття медіа, формувати вміння використовувати стратегії дослідження медіа на уроках, розвивати критичне мислення. Розвиток компететностей вчителів початкової школи.
Подати заявку
296
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Тренінговий центр для освітян ГС "Освіторія"Розробники / розробниці програми:
Большакова Інна Олексіївна - методистка Новопечерської школи, експертка ГС Освіторія, тренерка міжнародного проєкту "Читання і письмо для розвитку критичного мислення", співавторка онлайн курсу для батьків з медіаграмотності, авторка відеолекції "Досліджуємо медіа" онлайн курсу для вчителів НУШ, співавторка підручників НУШ.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Інноваційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Громадянська освіта
- Економіка
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Технології
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
Модуль 1. Поняття медіа. Стислий огляд проблеми формування медіаграмотності учнів початкової школи.
|
Модуль 2. Змістова лінія "Досліджуємо медіа" та її реалізація на уроках інтегрованих курсів "Українська мова" та "Я досліджую світ".
|
Модуль 3. Розгляд стратерій аналізу медіапродуктів. |
Учасники:
- аналізують поняття медіа,
- набувають навичок використання стратегій дослідження медіа на уроках у початковій школі,
- розвивають власне критичне мислення;
- набувають здатності впроваджувати медіаграмотність як наскрізну лінію під час освітнього процесу.