Створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО: практичні кейси
Створення практичних кейсів по забезпеченню функціонування внутрішньої системи якості освіти в закладі ддошкільної освіти.
Subject of advanced training:
Кузь Ганна ВолодимирівнаDevelopers / Program Developments:
Кузь Ганна Володимирівна, освіта вища, магістр з управління закладами освіти, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання "старший вихователь", педагогічний стаж 28 роківPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вихователь-методист
- Директор
- Завідувач
- Заступник керівника
List of common competencies:
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Прогностична компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Модуль 1. Як здійснити самооцінювання діяльності закладу.
Модуль 2. Розробляємо положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ЗДО.
Модуль 3. Організація діяльності служби моніторингу як засіб функціонування системи забезпечення якості освіти.
Моудуль 4. Переваги використання технології індивідуального освітнього маршруту.
Модуль 5. Яким має бути освітнє середовище ЗДО з позиції оцінювання за методикою ECERS-3
- Створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти для власного ЗДО.
- Розробка алгоритмів діяльності служби моніторингу.
- Створення проєкту освітнього простору власного закладу (групи)