ТРЕНІНГ "СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ"
Набуття знань, умінь і навичок, необхідних для успішного запобігання та подолання стресових ситуацій в умовах професійної діяльності. Завдання тренінгу: • познайомити учасників з поняттями "стрес" і "стрес-менеджмент"; • навчити ефективно використовувати e повсякденному житті різні способи стрес-менеджмента; • навчити самодіагностиці і елементам рефлексії в стресових ситуаціях; • допомогти освоїти техніки ефективного управління стресами та їх профілактики; • розвивати навички антистресової поведінки та способу життя; • допомогти засвоїти унікальні способи зняття стресу й синдрому хронічної втоми .
Subject of advanced training:
ФОП "Федченко Елеонора Александровна"Developers / Program Developments:
Федченко Елеонора Олександрівна Професійний Коуч, Професійний Ментор, НЛП-Майстер, Бізнес - ТренерPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Екологічна компетентність
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Астрономія
- Біологія
- Біологія і екологія
- Болгарська мова
- Гагаузька мова
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (іспанська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
- Інформатика
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Креслення
- Кримськотатарська мова
- Математика
- Математика (Алгебра і початки аналізу)
- Математика (Геометрія)
- Мистецтво
- Мистецтво (образотворче)
- Мистецтво (музичне)
- Мова іврит
- Молдовська мова
- Новогрецька мова
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Польська мова
- Початкова школа
- Правознавство
- Природничі науки
- Природознавство
- Професійна (професійно-технічна) освіта
- Ромська мова
- Російська мова
- Румунська мова
- Словацька мова
- Технології
- Трудове навчання
- Угорська мова
- Українська література
- Українська мова
- Фізика
- Фізика і астрономія
- Фізична культура
- Хімія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Підтримка тренера програми в продовж місяця після завершенння тренінгу в телеграм чаті. Відповіді на питання.
Зміст тренінгу:
1. Інформаційний модуль.
- Поняття стресу.
- Причини та наслідки стресів.
- Тестування на стресостійкість.
- Готовність протистояти стресам.
2. Керування часом. Формування цілей та цілепокладання.
- Зв'язок тайм-менеджменту та стрес менеджменту.
- Аналіз власного стилю керування часом.
- Технології ефективної постановки цілей.
- Вироблення навиків ефективного планування і контроля результатів діяльності.
3. Установки мислення
- Установки та їх роль у появі стресів.
- Формування навиків позитивного мислення у складних життєвих ситуаціях.
4. Спілкування без стресів.
- Основи безконфліктного спілкування.
- Психологічні типи людей.
5. Фізичні способи зняття стресу.
- Релаксація. Дихальні вправи.
- Конструювання позитивних станів.
6. Додаткові методи подолання стресів. Підсумковий модуль
- Способи першї допомоги при стресі.
- Підсумки набутих навиків
У тренінгу " Стрес-менеджмент " планується використати техніки саморегуляції емоційних станів і поведінкових реакцій. Ці техніки дозволять навчитися:
- Зміні стану в поточні моменти часу - швидке "скидання" напруги.
- Керувати своєю поведінкою в стресових ситуаціях
- Сформувати позитивне кредо життя
- Ставити цілі
- Визначати свої життєві пріоритети тощо.
Відпрацювання технік та інструментів в малих групах впродовж вебінару
Тривалість проведення : 2 години 10 хвилин (10 хв. – перерва)
Час проведення : двічі на тиждень (середа, п*ятниця) о 19:00
Старт тренінгу : 15.09.2021