Організація роботи з батьками на засадах Гуманної педагогіки
Розвинути прогностичну, емоційно-етичну компетентності шляхом опанування змісту роботи з батьками на засадах Гуманної педагогіки, удосконалювати вміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення щодо розв’язання проблем з урахуванням ключових положень Гуманної педагогіки, розвивати вміння вибудовувати відносини на цінностях.
Subject of advanced training:
Матвійчук Олена БорисівнаDevelopers / Program Developments:
Олена МатвійчукPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Емоційно-етична компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Основи андрагогіки
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Основи здоров’я
- Other: Психологія, робота з батьками
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- В1. Інклюзивна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Консультації по роботі з батьківською громадськістю у контексті гуманної педагогіки.
- Методична допомога у розробці змісту роботи з батьками на засадах гуманної педагогіки.
- Надання матеріалів занять з елементами тренінгів з питань роботи з батьками.
- Методична підтримка (пам’ятки, поради тощо) з питань залучення батьків до освітнього процесу на засадах партнерства.
- Людина для людини.
Моральний саморозвиток та самовиховання дорослих – це і є найбільш значуща робота для виховання дитини.
- Вступ. Еволюція ідей гуманної педагогіки у контексті завдань НУШ (2 год.)
- Уплив умов виховання на формування морального типу особистості. Класифікація моральних типів. Обумовленість морального типу особистості характером виховання (2 год.)
- Основні прояви дитини та їх значення для формування морального типу. Прогнозування можливого морального типу дитини та її поведінки залежно від умов сімейного виховання (2 год.) 2. Людина в людині.
Виховуючи, ми самі маємо навчитися трудитися душею, розумом і духом та навчити такої праці дитину!
- Чи потрібне виховання серця? (2 год.)
- Виховання духу. (2 год.)
- Навіщо потрібне виховання розуму? (2 год.) 3. Людина і людина.
Свобода – це цінність. Внутрішньо вільними людьми тримається та розвивається світ.
- Чому важлива внутрішня свобода? (2 год.)
- Виховання співтворчістю. (2 год.)
Поглиблення знання з питань емоційно-етичної, психологічної компетентностей, розширення бачення з питань педагогічного партнерства, набуття нових знань щодо конструктивної та безпечної взаємодії з учасниками освітнього процесу, виходячи із засад Гуманної педагогіки; удосконалення вміння залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства.
- Участь у регіональних, всеукраїнських, міжнародних проєктах з реалізації засад Гуманної педагогіки (фестивалі, семінари, круглі столи, дослідницькі лабораторії тощо)
- Розробка громадських ініціатив з родинно-сімейного виховання щодо упровадження засад Гуманної педагогіки
- Інтеграція Гуманної педагогіки в освітню діяльність закладу освіти
- Здійснення власних досліджень
- Створення осередків для популяризації знань з Гуманної педагогіки в громаді
- членство у Всеукраїнській культурно-освітній асоціації Гуманної Педагогіки
№ | Тема | Вид діяльності | Кількість годин |
1 | Людина для людини. Вступ. Еволюція ідей гуманної педагогіки у контексті завдань НУШ | Заняття з елементами тренінгу | 2 |
2 | Вплив умов виховання на формування морального типу особистості. Класифікація моральних типів. Обумовленість морального типу особистості характером виховання | Заняття з елементами тренінгу | 2 |
3 | Основні прояви дитини та їх значення для формування морального типу. Прогнозування можливого морального типу дитини та її поведінки залежно від умов сімейного виховання | Заняття з елементами тренінгу | 2 |
4 | Людина в людині. Чи потрібне виховання серця? | Заняття з елементами тренінгу | 2 |
5 | Виховання духу. | Заняття з елементами тренінгу | 2 |
6 | Навіщо потрібне виховання розуму? | Заняття з елементами тренінгу | 2 |
7 | Людина і людина. Чому важлива внутрішня свобода? | Заняття з елементами тренінгу | 2 |
8 | Виховання співтворчістю | Заняття з елементами тренінгу | 2 |
9 | Сертифікація |