Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ТРЕНІНГ ЗА ПРОЄКТОМ «SIMSCHOOL – симуляційні ігри для вивчення прав людини»

ознайомлення зі шляхами і засобами освіти з прав людини; формування уявлень про симуляційні ігри як інструменти освіти з прав людини та підготовка педагогічних працівників/-иць до їх використання в освітньому процесі.

ТРЕНІНГ ЗА ПРОЄКТОМ  «SIMSCHOOL – симуляційні ігри для вивчення прав людини»

Developers / Program Developments:

ГО«ЕдКемп Україна», ГО «CRISP» (Німеччина) у партнерстві з Європейським Союзом

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • Other: громадянські та соціальні компетентності, інноваційність, недискримінаційний підхід в освіті

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
  • Other: презентаційні навички

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Предметно-професійна компетентність

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності

День 1  (3 год)

Привітання. Знайомство з програмою заходу. Організаційні питання

Презентація проєкту та посібника «Культура й практика викладання прав людини: поради, вправи, симуляційні ігри»

Практичний модуль. Підготовчі вправи до симуляційних ігор. Тематичні блоки «Вступ до прав людини», «Недискримінація», «Принцип участі»

Практичний модуль. Підготовчі вправи до симуляційних ігор. Тематичні блоки «Вступ до прав людини», «Недискримінація», «Принцип участі» (продовження)

Підсумок першого дня. Рефлексія

 

День 2 (3 год)

Привітання. Знайомство з програмою заходу. Організаційні питання

Практичний модуль. Симуляційна гра «Правила школи»

Дискусія у колі «Симуляційна гра: Що? Яким чином? Для чого?»

Презентація симуляційної гри «Безводів»

Підсумок другого дня та тренінгу в цілому. Рефлексія

 

учасниці/-ки отримають методичну підтримку «peer-to-peer» (рівний рівному) у розвитку загальних і фахових компетентностей, необхідних для організації освіти з прав людини з використанням симуляційних ігор, у тому числі в умовах дистанційного навчання; розширять розуміння та вдосконалять навички фасилітації, критичного мислення, управління інформацією, організації групової роботи, активного, інтерактивного та ситуативного навчання.