Активна оцінка - стратегія успішного розвитку, або педагогіка сильних сторін
Сформувати розуміння суті і структури Активної оцінки(АО) як навчальної стратегії; - Збагатити учасників інструментами активного оцінювання і конструювання уроків за стратегією АО
Subject of advanced training:
Учительська ПлатформаDevelopers / Program Developments:
Учительська ПлатформаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- Інше
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
List of common competencies:
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Соціально-емоційна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: здатність надавати результативний зворотній зв'язок і забезпечувати мотивуююче оцінювання навчального поступу учнів
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
Тренінг складається з 4 блоків:
І. Інформаційно-мотивуючий розігрів
Ціль блоку: створити безпечне середовище для активної взаємодії учасників і продуктивної роботи під час тренінгу
ІІ. Елементи стратегії Активна оцінка
Ціль блоку:
визначити складові формувального оцінювання як основи Активної оцінки; сформулювати правила результативного зворотнього зв'язкуІІІ.
ІІІ, НаЩоБуЗУ: SMART цілі шкільних уроків, критеріальне оцінювання досягнення цілей
Ціль блоку: виявити зв’язок між цілями й оцінюванням, навчитися визначати SMART цілі шкільних уроків мовою учнів, розробити декілька варіантів таблиць для само- і взаємо-оцінювання
ІV. Інструменти критеріального оцінювання. НаЩоБуЗУ в дії
Ціль блоку: практикуватися у використанні і створенні різних видів оціночних таблиць; систематизувати й узагальнити практичну користь від тренінгу
В результаті учасники зможуть:
- Визначати SMARTцілі уроку мовою учнів
- Формувати критерії оцінювання досягнення цілей за допомогою НаЩоБуЗУ
- Розробляти таблиці критеріального оцінювання різних видів
- Надавати зворотній зв’язок високої якості
І, таким чином, забезпечать для своїх учнів безпечне і надихаюче навчальне середовище