Освітянський Upgrade
Усвідомлення учасницьким колом необхідності сучасної особистісної трансформації як частини освітнього процесу та визнання постійного саморозвитку невід’ємною частиною вчителювання.
Subject of advanced training:
EdCamp-академіяDevelopers / Program Developments:
Білобров Оксана Борисівна - учителька фізики і інформатики вищої категорії, координаторка mini-EdCamp Kremenchuk, співзасновниця та голова правління ГО ФЕНІКСИMain train directions:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Навчання впродовж життя
- Підприємницька компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: дошкільна, загальна сердня, позашкільна, професійна (професійно-технічна) освіта
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
За запитом учасницького кола кожна і кожен можуть скористатися бонусом від авторки та ведучої програми підвищення кваліфікації - отримати одну персональну консультацію з особистого питання за змістом програми. Бонус можна використати упродовж 15 днів після останнього заняття за розкладом.
1 сесія. Як справити перше враження двічі? (2 години)
1 пара. Знайомимося, діагностуємося, плануємо (Інтерактив).
2 пара. Створюємо дерево цілей (Практикум).
Дрес-код: елементи одягу червоного кольору.
2 сесія. Як бути на одній хвилі з поколінням Z? (2 години)
1 пара. Проводимо зовнішній і внутрішній Upgrade (Тренінг).
2 пара. Челендж «Я до часу Х…» (Практикум).
Дрес-код: елементи одягу помаранчевого кольору.
3 сесія. Як світити, але не вигорати? (2 години)
1 пара. Ефект Феніксів (Коучинг).
2 пара. Арт-галерея «Мій внутрішній потенціал» (Практикум).
Дрес-код: елементи одягу жовтого кольору.
4 сесія. Як трансформуватися в міленіали за 45 хвилин? (2 години)
1 пара. Освітянські ноу-хау (Майстерка).
2 пара. Запускаємо свій канал на YouTube (Практикум).
Дрес-код: елементи одягу зеленого кольору.
5 сесія. Як отримати WOW-ефект від своєї роботи? (2 години)
1 пара. Воркшоп, челендж, флешмоб, фокуси… (Майстерка).
2 пара. Танцюють всі! (Практикум)
Дрес-код: елементи одягу блакитного кольору.
6 сесія. Як стати фінансово незалежними? (2 години)
1 пара. Копірайт, рерайт та інше (Майстерка).
2 пара. Вірші для душі (Практикум).
Дрес-код: елементи одягу синього кольору.
7 сесія. Як всюди встигати і від життя не відставати? (2 години)
1 пара. Ефект 25 годин (Коучинг).
2 пара. Складаємо адвент-календар (Практикум).
Бонусна сесія. Сертифікація та повна трансформація (онлайн-вечірка). (1 година)
Дрес-код: карнавальні костюми.
Учасники та учасниці програми підвищення кваліфікації «Освітянський Upgrade» розвинуть та удосконалять соціально-емоційну, інформаційно-комунікаційну та підприємницьку компетентності; уміння ефективно співпрацювати в команді, використовуючи цифрові інструменти; навички планування власної траєкторії професійного та особистісного розвитку, навчання упродовж життя та усвідомлять необхідність сучасної трансформації.
Кожному учаснику і кожній учасниці програми підвищення кваліфікації «Освітянський Upgrade» надається на початку заняття «грін-карта» трансформації, яка супроводжуватиме процес навчання за програмою підвищення кваліфікації та особисту й професійну трансформацію.
Умовою сертифікації за результатами навчання за програмою підвищення кваліфікації є виконання 100% завдань з «грін-карти».
Тестування та контрольні зрізи знань не передбачені.
Дата | Зміст програми | Кількість годин | Вид діяльності |
1 сесія. Як справити перше враження двічі? (2 години) | |||
18.01 | 1 пара. Знайомимося, діагностуємося, плануємо | 1 година | Інтерактив |
22.01 | 2 пара. Створюємо дерево цілей | 1 година | Практикум |
2 сесія. Як бути на одній хвилі з поколінням Z? (2 години) | |||
25.01 | 1 пара. Проводимо зовнішній і внутрішній Upgrade | 1 година | Тренінг |
29.01 | 2 пара. Челендж «Я до часу Х…» | 1 година | Практикум |
3 сесія. Як світити, але не вигорати? (2 години) | |||
01.02 | 1 пара. Ефект Феніксів | 1 година | Коучинг |
05.02 | 2 пара. Арт-галерея «Мій внутрішній потенціал» | 1 година | Практикум |
4 сесія. Як трансформуватися в міленіали за 45 хвилин? (2 години) | |||
08.02 | 1 пара. Освітянські ноу-хау | 1 година | Майстерка |
12.02 | 2 пара. Запускаємо свій канал на YouTube | 1 година | Практикум |
5 сесія. Як отримати WOW-ефект від своєї роботи? (2 години) | |||
15.02 | 1 пара. Воркшоп, челендж, флешмоб, фокуси… | 1 година | Майстерка |
19.02 | 2 пара. Танцюють всі! | 1 година | Практикум |
6 сесія. Як стати фінансово незалежними? (2 години) | |||
22.02 | 1 пара. Копірайт, рерайт та інше. | 1 година | Майстерка |
26.02 | 2 пара. Вірші для душі. | 1 година | Практикум |
7 сесія. Як всюди встигати і від життя не відставати? (2 години) | |||
01.03 | 1 пара. Ефект 25 годин. | 1 година | Коучинг |
05.03 | 2 пара. Складаємо адвент-календар. | 1 година | Практикум |
12.03 | Бонусна сесія. Сертифікація та повна трансформація | 1 година | Вечірка |