Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Основи педагогічного коучингу

Оволодіння початковими знаннями про педагогічний коучинг та коучингові компетенції. Ознайомлення з моделями та інструментами педагогічного коучингу для позитивних змін у професійній діяльності педагога.

Основи педагогічного коучингу

Developers / Program Developments:

Орловська Руслана Володимирівна, засновниця і керівниця Академії коучингової компетентності, PCC ICF Дегтярьова Оксана Анатоліївна, учитель, магістр державного управління, професійний коуч, фахівчиня з управління проєктами і програмами ГО "ЕдКемп Україна" Гриненко Сергій Олександрович, завідувач кафедри Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, канд. юрид. наук, доцент, професійний коуч Кубатко Людмила Іванівна, вчитель, професійний коуч.

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Other: Коучингові компетенції

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Коучингові компетенції

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Можливість продовження навчання за іншими програмами Академії коучингової компетентності.
  • Індивідуальне консультування з питань практичного втілення набутих знань.
  • Коучинговий супровід за замовленням.
Зміст програмиВебінариОсоба, яка проводить вебінар
1

Професія коуча. Етичні норми коуча через призму професійної діяльності вчителя.

 

1,5Руслана Орловська
Педагогічний і класичний коучинг: спільне і відмінне. 5 переваг коучингового підходу, які додають якості освітньому процесу.
2Сутність компетентністного підходу через призму педагогічного коучингу.1,5Сергій Гриненко
Коли коучинговий підхід стає ефективним. Зміни у поглядах та підходах до організації освітнього процесу з старшокласниками, майбутніми вступниками закладів вищої освіти (базові навички коуч-компетентного педагога).
3Ефективна комунікація і взаємодія учасників освітнього процесу. Фасилітаційна роль учителя. 1,5Людмила Кубатко
Правила ефективної комунікації. Пряма мова і зворотний зв'язок. Ключове у фасилітації навчального процесу.
4Запитання як інструмент,  що сприяє усвідомленості і розкриває потенціал особистості. 1,5Оксана Дегтярьова
Закриті і відкриті запитання. "Сильні запитання".  Піраміда логічних  рівнів. Піраміда Маслоу.

Учасники та учасниці:

- дізнаються про особливості  класичного та педагогічного коучингу;

- ознайомляться з  коучинговими компетенціями, моделями та інструментами, використання яких сприятиме особистісному та професійному зростанню.;

- зрозуміють практичне втілення коучингових моделей та інструментів для позитивних змін в освітній діяльності.

Загальна тривалість програми 6 годин. 

4 онлайн-зустрічі по 1,5 години. 

1 вебінар 03.02.2022  19.00 - 20.30

2 вебінар 04.02.2022  19.00 - 20.30

3 вебінар 05.02.2022  16.00 - 17.30

4 вебінар 05.02.2022  17.45 - 19.15