- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- онлайн-навчання
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Усі
- Інше: Коучингові компетенції
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
- Інше: Коучингові компетенції
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Можливість продовження навчання за іншими програмами Академії коучингової компетентності.
- Індивідуальне консультування з питань практичного втілення набутих знань.
- Коучинговий супровід за замовленням.
№ | Зміст програми | Вебінари | Особа, яка проводить вебінар |
1 | Професія коуча. Етичні норми коуча через призму професійної діяльності вчителя.
| 1,5 | Руслана Орловська |
Педагогічний і класичний коучинг: спільне і відмінне. 5 переваг коучингового підходу, які додають якості освітньому процесу. | |||
2 | Сутність компетентністного підходу через призму педагогічного коучингу. | 1,5 | Сергій Гриненко |
Коли коучинговий підхід стає ефективним. Зміни у поглядах та підходах до організації освітнього процесу з старшокласниками, майбутніми вступниками закладів вищої освіти (базові навички коуч-компетентного педагога). | |||
3 | Ефективна комунікація і взаємодія учасників освітнього процесу. Фасилітаційна роль учителя. | 1,5 | Людмила Кубатко |
Правила ефективної комунікації. Пряма мова і зворотний зв'язок. Ключове у фасилітації навчального процесу. | |||
4 | Запитання як інструмент, що сприяє усвідомленості і розкриває потенціал особистості. | 1,5 | Оксана Дегтярьова |
Закриті і відкриті запитання. "Сильні запитання". Піраміда логічних рівнів. Піраміда Маслоу. |
Учасники та учасниці:
- дізнаються про особливості класичного та педагогічного коучингу;
- ознайомляться з коучинговими компетенціями, моделями та інструментами, використання яких сприятиме особистісному та професійному зростанню.;
- зрозуміють практичне втілення коучингових моделей та інструментів для позитивних змін в освітній діяльності.
Загальна тривалість програми 6 годин.
4 онлайн-зустрічі по 1,5 години.
1 вебінар 03.02.2022 19.00 - 20.30
2 вебінар 04.02.2022 19.00 - 20.30
3 вебінар 05.02.2022 16.00 - 17.30
4 вебінар 05.02.2022 17.45 - 19.15