«Гейміфікація: освітня панацея чи «забавки»?»
Мета: розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян.
Subject of advanced training:
Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"Developers / Program Developments:
Освітній центр "Школа успіху"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Керівник
- Практичний психолог
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Створення онлайн-ігор, вправ
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.
5 годин:
- майстерка (3 год);
- самостійна робота (1 год);
- контрольне тестування (1 год)
Результати навчання: слухач / слухачка курсу знає особливості ігрових технологій навчання, а також сервісів для створення ігор; розуміє методичні аспекти організації онлайн-роботи в інтернет-сервісах; володіє техніками створення ігрового навчання; уміє реалізувати інноваційний підхід під час освітнього процесу.
- майстерка;
- самостійна робота;
- контрольне тестування.
Постійно.
Навички створення та використання онлайн-ігор у роботі вчителя / викладача.