Використання цифрових технологій в освітньому процесі: навчаймося разом створювати командні ігри, онлайн-тести, онлайн-вправи, опитувальники
розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян; формування вмінь щодо використання цифрових інструментів (командних ігор, онлайн-тестів, онлайн-вправ, опитувальників) в освітньому процесі
Subject of advanced training:
EdCamp-академіяDevelopers / Program Developments:
Бутурлим Тетяна Іванівна, ФОП, директорка Освітнього центру «Школа успіху», канд. пед. наук, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, учитель-інноватор, викладачка української мови та літератури ОЦ «Школи успіху» та Дистанційної школи «Меридіан», викладачка ЕдКемп-академії.Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Рефлексивна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: цифрова компетентність педагога
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
Надання індивідуальних консультацій через телеграм-групу; методичний супровід самостійної роботи щодо розробки онлайн-вправ.
Номер | Тема заняття | Кількість годин |
1 | Онлайн-сервіси Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen, Сanva, Flippity, Socrative, Classflow, Рurposegames, Quizslides, Quizalize, Myquiz, Triventy, Сlasstime, Quizizz, Kahoot, Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural. | 3 |
2 | Створення інтерактивних завдань (командних ігор, онлайн-тестів, онлайн-вправ, опитувальників) за допомогою 6 онлайн-сервісів (на вибір) | 3 |
3 | Створення командних ігор та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen | 1 |
4 | Створення командних ігор та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Сanva, Flippity, Socrative. | 1 |
5 | Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами: Classflow, Рurposegames, Quizslides. | 1 |
6 | Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Quizalize, Myquiz, Triventy. | 1 |
7 | Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами: Сlasstime, Quizizz, Kahoot. | 1 |
8 | Створення інтерактивних аркушів та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural. | 1 |
9 | Індивідуально-групове консультування | 1 |
10 | Презентація робіт учасників / учасниць курсу | 2 |
Слухачі та слухачки ознайомляться з технологією використання цифрових інструментів у освітньому процесі; підвищать рівень цифрової грамотності; навчаться створювати та ефективно використовувати в професійній діяльності командні ігри, онлайн-тести, онлайн-вправи, опитувальники, оволодіють 19 онлайн-сервісами (Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen, Сanva, Flippity, Socrative, Classflow, Рurposegames, Quizslides, Quizalize, Myquiz, Triventy, Сlasstime, Quizizz, Kahoot, Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural).
Упродовж навчання учасницьке коло отримує домашні завдання щодо створення онлайн-вправ та фіксує результати своєї діяльності у портфоліо, яке презентують під час сертифікації. Успішне завершення програми та отримання сертифіката про підвищення кваліфікації за умови 70% виконаних домашніх завдань.
Номер | Дата | Тема заняття | Примітки | Кількість годин |
1 | 08.03.22-14.03.22 | Онлайн-сервіси Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen, Сanva, Flippity, Socrative, Classflow, Рurposegames, Quizslides, Quizalize, Myquiz, Triventy, Сlasstime, Quizizz, Kahoot, Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural
| Асинхронне навчання (самостійна робота щодо опрацювання 6 відеоуроків) | 3 |
2 | 08.03.22 - 17.03.22 | Створення інтерактивних завдань (командних ігор, онлайн-тестів, онлайн-вправ, опитувальників) із допомогою 6 онлайн-сервісів (на вибір) | Виконання 6 домашніх завдань | 3 |
3 | 15.03.22 | Створення командних ігор та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen | Воркшоп № 1
| 1 |
4 | 15.03.22 | Створення командних ігор та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Сanva, Flippity, Socrative. | Воркшоп № 2
| 1 |
5 | 16.03.22 | Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами: Classflow, Рurposegames, Quizslides. | Воркшоп № 3
| 1 |
6 | 16.03.22 | Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Quizalize, Myquiz, Triventy. | Воркшоп № 4
| 1 |
7 | 17.03.22 | Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Сlasstime, Quizizz, Kahoot.
| Воркшоп № 5
| 1 |
8 | 17.03.22 | Створення інтерактивних аркушів та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural. | Воркшоп № 6
| 1 |
9 | 22.03.22 | Індивідуально-групове консультування
| 2 | |
10 | 23.03.22 | Презентація робіт учасників / учасниць курсу | Сертифікація | 1 |