Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Використання цифрових технологій в освітньому процесі: навчаймося разом створювати командні ігри, онлайн-тести, онлайн-вправи, опитувальники

розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян; формування вмінь щодо використання цифрових інструментів (командних ігор, онлайн-тестів, онлайн-вправ, опитувальників) в освітньому процесі

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

EdCamp-академія

Розробники / розробниці програми:

Бутурлим Тетяна Іванівна, ФОП, директорка Освітнього центру «Школа успіху», канд. пед. наук, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, учитель-інноватор, викладачка української мови та літератури ОЦ «Школи успіху» та Дистанційної школи «Меридіан», викладачка ЕдКемп-академії.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Рефлексивна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: цифрова компетентність педагога

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів

Надання індивідуальних консультацій через телеграм-групу; методичний супровід самостійної роботи щодо розробки онлайн-вправ.

Номер Тема заняттяКількість годин
1Онлайн-сервіси Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen, Сanva, Flippity, Socrative, Classflow, Рurposegames, Quizslides, Quizalize, Myquiz, Triventy, Сlasstime, Quizizz, Kahoot, Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural.3
2Створення  інтерактивних завдань (командних ігор, онлайн-тестів, онлайн-вправ, опитувальників) за допомогою 6 онлайн-сервісів (на вибір) 3
3Створення командних ігор та використання  їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen1
4Створення командних ігор та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Сanva, Flippity, Socrative.1
5Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ  та використання  їх в освітньому процесі. Робота із сервісами: Classflow, Рurposegames, Quizslides.1
6Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ  та використання  їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Quizalize, Myquiz, Triventy.1
7Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ  та використання  їх в освітньому процесі. Робота із сервісами: Сlasstime, Quizizz, Kahoot.1
8Створення інтерактивних аркушів та використання  їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural.1
9Індивідуально-групове консультування1
10Презентація робіт учасників / учасниць курсу2

Слухачі та слухачки ознайомляться з технологією використання цифрових інструментів у освітньому процесі; підвищать рівень цифрової грамотності; навчаться створювати та ефективно використовувати в професійній діяльності  командні ігри, онлайн-тести, онлайн-вправи, опитувальники, оволодіють 19 онлайн-сервісами (Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen, Сanva, Flippity, Socrative, Classflow, Рurposegames, Quizslides, Quizalize, Myquiz, Triventy, Сlasstime, Quizizz, Kahoot, Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural).

Упродовж навчання учасницьке коло отримує домашні завдання щодо створення онлайн-вправ та фіксує результати своєї діяльності у портфоліо, яке презентують під час сертифікації. Успішне завершення програми та отримання сертифіката про підвищення кваліфікації за умови 70% виконаних домашніх завдань.

Номер ДатаТема заняттяПриміткиКількість годин
108.03.22-14.03.22

Онлайн-сервіси Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen, Сanva, Flippity, Socrative, Classflow, Рurposegames, Quizslides, Quizalize, Myquiz, Triventy, Сlasstime, Quizizz,  Kahoot, Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural

 

Асинхронне навчання (самостійна робота щодо опрацювання 6 відеоуроків)3
208.03.22 - 17.03.22Створення  інтерактивних завдань  (командних ігор, онлайн-тестів, онлайн-вправ, опитувальників) із допомогою 6 онлайн-сервісів (на вибір) Виконання 6 домашніх завдань 3
315.03.22Створення командних ігор та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Lumio (Smarttech), Wooclap, Сlassroomscreen

Воркшоп № 1

 

1
415.03.22Створення командних ігор та використання їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Сanva, Flippity, Socrative.

Воркшоп № 2

 

1
516.03.22Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ  та використання  їх  в освітньому процесі. Робота із сервісами: Classflow, Рurposegames, Quizslides.

Воркшоп № 3

 

1
616.03.22Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ  та використання  їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Quizalize, Myquiz, Triventy.

Воркшоп № 4

 

1
717.03.22

Створення онлайн-тестів, онлайн-вправ  та використання  їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Сlasstime, Quizizz, Kahoot.

 

Воркшоп № 5

 

1
817.03.22Створення інтерактивних аркушів та використання  їх в освітньому процесі. Робота із сервісами Liveworksheets, Wizerme, Canva, Mural.

Воркшоп № 6

 

1
922.03.22 

Індивідуально-групове консультування

 

 2
1023.03.22Презентація робіт учасників / учасниць курсуСертифікація1