Час поговорити
Навчити методу групової психологічної підтримки, а також посилення соціальної взаємодії в освітній сфері.
Subject of advanced training:
Час поговоритиDevelopers / Program Developments:
Команда проєкту #stop_sexтингPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Емоційно-етична компетентність
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Психологія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Зустрічі-супервізії для освітян
- Зустрічі з запрошеними спеціалістами
- Спільний простір для комунікації
- Зв'язок з організаторами
- Проходження навчання лідера групи
- Підготовка та проведення щонайменше 4х груп “Час поговорити”
- Відвідування щонайменше 3х зустрічей-супервізій
- застосовування отриманих навичок проведення груп психологічної підтримки в професійній діяльності;
- посилення соціальної взаємодії у колективі педагогічних працівників;
- вдосконалені лідерські та управлінські навички;
Надаємо додаткові інформаційні та методичні матеріали для підсилення використання набутих навичок у професійній діяльності.