Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Час поговорити

Навчити методу групової психологічної підтримки, а також посилення соціальної взаємодії в освітній сфері.

Час поговорити

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Час поговорити

Розробники / розробниці програми:

Команда проєкту #stop_sexтинг

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологія

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Зустрічі-супервізії для освітян
  • Зустрічі з запрошеними спеціалістами
  • Спільний простір для комунікації
  • Зв'язок з організаторами
  • Проходження навчання лідера групи
  • Підготовка та проведення щонайменше 4х груп “Час поговорити”
  • Відвідування щонайменше 3х зустрічей-супервізій
  • застосовування отриманих навичок проведення груп психологічної підтримки в професійній діяльності;
  • посилення соціальної взаємодії у колективі педагогічних працівників;
  • вдосконалені лідерські та управлінські навички;

Надаємо додаткові інформаційні та методичні матеріали для підсилення використання набутих навичок у професійній діяльності.