Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Формування ключових компетентностей на уроках математики в НУШ 5-6 класи

Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти на засадах Нової української школи; удосконалити знання щодо навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу; розглянути математичну компетентність як одну з найважливіших складових життєвих компетентностей, її компоненти; визначити шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики; інтегрувати ключові компетентності; проектування завдань з математики, які базуються на компетентнісному підході.

Формування ключових компетентностей на уроках математики в НУШ 5-6 класи

Developers / Program Developments:

Громадська організації «Освіта без умов»

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Математична компетентність
  • Навчання впродовж життя

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Математика

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
  • Визначення компетенції та компетентності;
  • Ключові компетентності НУШ;
  • Математична компетентність як одна з найважливіших складових життєвих компетентностей, її компоненти;
  • Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики;
  • Форми роботи на уроках математики для формування ключових компетентностей;
  • Шляхи поєднання ключових компетентностей;
  • Проектування завдань з математики, які базуються на компетентнісному підході.

Учасник/учасниця:

  • підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійних компетентностей щодо забезпечення навчання здобувачів освіти на засадах Нової української школи;
  • удосконалив/удосконалила знання щодо навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу; 
  • формує математичну компетентність як одну з найважливіших складових життєвих компетентностей та її компоненти;
  • визначає шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики; 
  • інтегрує ключові компетентності; 
  • удосконалив/удосконалила навички проектування завдань з математики, які базуються на компетентнісному підході.
  1. Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
  2. Здійснити сертифікаційний внесок у розмірі 80 грн. за реквізитами, які надійдуть після реєстрації;
  3. Реалізується на платформі Zoom;
  4. Посилання на зустріч надійде після здійснення внеску;
  5. За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 3 годин (0,13 кредитів ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
  6. Кейс з матеріалами надійде на персональну електронну адресу.
  • 13.07.2022 р. о 11.00 - онлан-зустріч на платформі Zoom
  • з 14.07.2022 - постійно