- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- Other: психологічна компетентність
- онлайн-навчання
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Other: освітянки/-ни – будь-якого фаху
- Емоційно-етична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- Other: Психологія
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
За запитом можливе отримання індивідуальних консультацій від фахівчинь за темами зустрічей.
Модуль 1. Психологічні особливості побудови взаємодії вчительства з батьками та особами які їх замінюють в умовах воєнного часу
Тема 1.1. Ресурсність вчительки/-ля, як фактор стабілізації взаємин між учасниками/-цями освітнього процесу
Тема 1.2. Фрустраційна толерантність і стресостійськість в рамках побудови конструктивних відносин між вчительством, батьками та особами які їх замінюють
Тема 1.3. Фактори підтримки балансу життєвих сил в умовах воєнного стану та післявоєнний час
Модуль 2. Психологічні аспекти захисту від маніпулятивних впливів в умовах війни
Тема 2.1. Можливості протистояння деструктивним маніпулятивним впливам в системі освіти та за її межами
Тема 2.2. Техніки психологічного заземлення як фактор стабілізації психіки у форматі стійкості до маніпулятивних впливів умов воєнного часу
Модуль 3. Методичний інструментарій для батьківства в форматі побудови конструктивного діалогу з дитиною в умовах воєнного стану
Тема 3.1. Арт-терапевтичні техніки для роботи з дітьми у форматі взаємодії батьків та осіб які їх замінюють з дітьми під час війни
Тема 3.2.Тематичний покажчик рекомендованих тем по психологічному супроводу батьків та осіб які їх замінюють в розрізі річного плану вчительки/-ля
Модуль 4. Підтримуюча комунікація з батьківством та особами які їх замінюють у післявоєнний час
Тема 4.1. Психологічні засади безпечної комунікації у воєнний час
Тема 4.2 Емпатійність як фактор ефективності взаємовідносин між учасниками/-цями освітнього процесу
Тема 4.3 Техніки по роботі з батьківством та особами які їх замінюють у форматі післявоєнної відбудови: сутність, зміст, рекомендації
Модуль 5. Навички екологічного планування та техніки роботи в системі педагогічного тайм-менеджменту
5.1. Арт-терапевтичний підхід у відновленні ресурсності батьківства, осіб які їх замінюють та вчительства у післявоєнний час
5.2. Техніки селф-коучингу (самонаставництва) у форматі післявоєнного відновлення учасників/-ць освітнього процесу
Під час проходження програми слухачі та слухачки:
- дізнаються про психологічні засади організації учительсько-батьківської взаємодії в умовах воєнного часу
- поглиблять знання про фактори підтримки власної психологічної ресурсності у форматі екологічної протидії стресовим і фрустраційним реаліям життя в умовах війни;
- навчаться підбирати та систематизувати методичний інструментарій по роботі з батьками і дітьми з урахуванням вимог воєнного часу;
удосконалять навички та вміння підтримуючої комунікації з батьками.
Сертифікація – основна умова сертифікації:
– присутність онлайн на 75% занять;
– успішне складання підсумкового тесту – понад 75% правильних відповідей.
Дата | Тема і зміст | Інтерактивна лекція 18.00 | Практична робота 18.50 |
Модуль 1. Психологічні особливості побудови взаємодії вчительства з батьками та особами які їх замінюють в умовах воєнного часу
| |||
01.08.2022 | Ресурсність вчительки/-ля, як фактор стабілізації взаємин між учасниками освітнього процесу | 40 хв. | |
02.08.2022 | Фрустраційна толерантність і стресостійськість в рамках побудови конструктивних відносин між вчительством, батьками та особами які їх замінюють | 40 хв. | |
03.08.2022 | Фактори підтримки балансу життєвих сил в умовах воєнного стану та післявоєнний час | 40 хв. | |
Модуль 2. Психологічні аспекти захисту від маніпулятивних впливів в умовах війни
| |||
04.08.2022 | Можливості протистояння деструктивним маніпулятивним впливам в системі освіти та за її межами | 40 хв. | |
05.08.2022 | Техніки психологічного заземлення як фактор стабілізації психіки у форматі стійкості до маніпулятивних впливів умов воєнного часу
| 40 хв. | 40 хв. |
Модуль 3. Методичний інструментарій для батьківства в форматі побудови конструктивного діалогу з дитиною в умовах воєнного стану
| |||
06.08.2022 | Арт-терапевтичні техніки для роботи з дітьми у форматі взаємодії батьків та осіб які їх замінюють з дітьми під час війни | 40 хв. | 40 хв. |
08.08.2022 | Тематичний покажчик рекомендованих тем по психологічному супроводу батьків та осіб які їх замінюють в розрізі річного плану вчительки/-ля | 40 хв. | |
Модуль 4. Підтримуюча комунікація з батьківством та особами які їх замінюють у післявоєнний час
| |||
09.08.2022 | Психологічні засади безпечної комунікації у воєнний час
| 40 хв. | |
10.08.2022 | Емпатійність як фактор ефективності взаємовідносин між учасниками/-цями освітнього процесу | 40 хв. | |
11.08.2022 | Техніки по роботі з батьківством та особами які їх замінюють у форматі післявоєнної відбудови: сутність, зміст, рекомендації | 40 хв. | |
Модуль 5. Навички екологічного планування та техніки роботи в системі педагогічного тайм-менеджменту
| |||
12.08.2022 | Арт-терапевтичний підхід у відновленні ресурсності батьківства, осіб які їх замінюють та вчительства у післявоєнний час | 40 хв. | 40 хв. |
13.08.2022 | Техніки селф-коучингу (самонаставництва) у форматі післявоєнного відновлення учасників/-ць освітнього процесу
| 40 хв. |