Сучасні онлайн-інструменти інтерактивного навчання як складові технології. Опанування онлайн-дошок співробітництва Padlet та Jamboard
Підвищення якості освіти шляхом використання нових підходів та методів навчання, які впроваджуються в тісній взаємодії з новітніми інформаційними технологіями.
Subject of advanced training:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіDevelopers / Program Developments:
Панасюк Ірина Леонідівна, консультант центруMain train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Астрономія
- Біологія
- Географія
- Дошкільна освіта
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Природничі науки
- Угорська мова
- Фізика і астрономія
- Other: Усі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
Консультування учасників практикуму у ході виконання самостійної роботи
Опанування онлайн-дошок Padlet та Jamboard для створення контенту, дистанційної співпраці та взаємодії з колегами або учнями в режимі реального часу. Виконання та конструювання продуктивних творчих завдань, вправ.
Удосконалено/сформовано вміння щодо:
- використання педагогічної технології «навчання в співробітництві» як складової особистісно-орієнтованого підходу в навчанні;
- використання онлайн-дошок Padlet та Jamboardв освітній діяльності;
- організації спільної/групової роботи учасників освітнього процесу з використанням онлайн-дошок Padlet та Jamboard;
- організації навчання з використанням ІКТ;
- варіативності способів індивідуальної та колективної діяльності в освітньому процесі;
Усвідомлено потребу щодо:
- використання онлайн інструментів та ресурсів, які дозволяють організувати співпрацю під час освітнього процесу;
- проведення заняття у формі навчання у співробітництві; з використанням онлайн сервісів.